مدیر کانون زبان استان یزد:

بازدید کارشناسان از کلاس سبب رشد و ارتقای کیفی مجموعه خواهد شد

بازدید کارشناسان از کلاس سبب رشد و ارتقای کیفی مجموعه خواهد شد
رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد در همایش دوره‌ای مدرسان بخش نوجوانان عنوان کرد: کارشناسان بازدید از کلاس با راهنمایی و مشاوره خود سبب رشد و ارتقاء کیفی مجموعۀ کانون زبان خواهند شد و رعایت نکات گفته شده توسط کارشناسان از سوی مدرسان محترم مورد انتظار است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، خادم آستانه در ادامه توجه ویژه به رده سنی زبان‌آموزان نوجوان و همچنین ارائۀ گزارش مناسب به والدین در جهت تکریم ارباب رجوع و بهبود وضعیت تحصیلی زبان آموزان را مهم و ضروری عنوان کرد.

وی همچنین عاطفه و مهربانی را نقطه عطف معلمی دانست و گفت: نباید فراموش کنیم که ارتباط موثر با زبان آموزان، تشویق آنان، لبخند و شاد بودن در کلاس، ما را به اهداف‌ آموزشی‌مان نزدیکتر خواهد کرد.

استان یزد1

در ادامه یاسمن شفیعی و مریم عبدالله‌زاده از کارشناسان بخش نوجوانان در خصوص فرآیند بازدید از کلاس، روش‌های تصحیح خطای زبان‌آموزان، متدولوژی و روش تدریس، رعایت سیلابس درسی و... نکاتی را ارائه کردند.

بیمه تکمیلی مدرسان، اهمیت جلسه ملاقات با والدین، تغییرات ساختار آموزشی در سال آینده، هفته‌های علمی و پژوهشی و نظرسنجی از مدرسان از دیگر موضوعاتی بود که مطرح شد و نظرات و پیشنهاداتی در این موارد عنوان گردید.

استان یزد 2

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از دوتن از مدرسان با سابقه بخش نوجوانان و همچنین مدرسانی که همکاری خوبی در سال گذشته با مجموعۀ کانون زبان داشتند قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های ‌انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز آموزشی این استان می‌توانید با دفتر مدیر استان با شماره‌های ۳۶۲۸۰۱۱۱,۴ (۰۳۵) تماس حاصل نمایید.

استان یزد 3

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۰۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...