برگزاری آزمون آنلاین به صورت هماهنگ در مرکز آموزشی کلاله

برگزاری آزمون آنلاین به صورت هماهنگ در مرکز آموزشی کلاله
مرکز آموزشی کلاله با همکاری دانشگاه پیام‌نورِ این شهرستان، آزمون آنلاین ترم پاییز را برای زبان‌آموزان این مرکز به صورت هماهنگ برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این اقدام که با استفاده از سالن الکترونیک و سیسـتم‌های موجود در دانشگاه انجام پذیرفت، زبان‌آموزان سطوح Basic 1, 2 و Race 1  به صورت هماهنگ و به تفکیک خواهران و برادران در آزمون آنلاین شرکت کردند.

آزمون آنلاین کلاله 3

همچنین قبل ازشروع آزمون دکتر ایوب بدراق‌نژاد، رییس دانشگاه پیام‌نور، زبان‌آموزان را به فرهنگ خودآزمایی و انجام صحیـح آزمون‌های پایان ترم تشویق نمود.

بنابراین گزارش، این طرح با هدف اهمیت‌بخشـی به آزمون‌های آنلاین، آموزش صـحیح و نحوۀ انجام آزمون‌ آنلاین جهت زبان‌آموزان ورودی جدید صورت گرفت که استقبال زبان‌آموزان و والدین آنها را در پی داشت.

آزمون آنلاین کلاله 4

گفتنی است، مرکز آموزشی کلاله در خیابان امام خمینی شمالی، بعداز چهارراه آزادی، روبروی درمانگاه خاتم الانبیا واقع شده و در آن زبان انگلیسی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۲,۱۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...