توزیع محصولات آموزشی در مراکز کانون زبان در ترم زمستان

توزیع محصولات آموزشی در مراکز کانون زبان در ترم زمستان
ارسال بیش از 22 هزار کارتن از محصولات آموزشی کانون زبان ایران به مراکز آموزشی سراسر کشور در ترم زمستان انجام شد و توزیع این محصولات بین زبان‌آموزان نیز در مراکز آموزشی صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مجموعۀ آموزشی در ترم زمستان با افزایش زبان‌آموز روبه رو بوده است که این مهم نشان از رضایتمندی زبان‌آموزان دارد.

نوید صالحی، مدیر توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان با اعلام این‌ مطلب که توزیع محصولات آموزشی به مراکز سراسر کشور، جهت استفاده در ترم زمستان به پایان رسیده است، گفت: برخلاف روال مراکز آموزشی که معمولا در ترم‌های پاییز و زمستان به دلیل هم‌زمانی با مدارس با کاهش زبان‌آموز مواجه می شوند اما درخواست مراکز نشان از افزایش زبان‌آموز در ترم پیش رو دارد.

صالحی افزود: در این ترم نزدیک به 22 هزار کارتن از محصولات آموزشی و کمک آموزشی به 100مرکز فعال در سراسر کشور ارسال شد که این مقدار نسبت به ترم گذشته نزدیک به 6 هزار کارتن افزایش داشته است.

وی گفت: با توجه به تاکید رییس محترم کانون زبان ایران مبنی بر دقت و سرعت در ارسال نیازها و درخواست مراکز آموزشی در سراسر کشور، عملیات توزیع محصولات از دوم آذرماه آغاز و در روز 18 آذر به پایان رسید. .

مدیر توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان افزود: هرچند که در فرآیند این توزیع موانع جدی چون موضوع آلودگی هوا و ممنوعیت تردد کامیون پیش آمد اما خوشبختانه تمامی درخواست‌ها به موقع و بر اساس جدول زمان‌بندی توزیع گردید.

کتابفروشی 2

ایشان خاطر نشان کرد: زبان‌آموزان می‌توانند با خرید از سایت کانون زبان ایران، کتب درخواستی خود را در اولین جلسه حضور در مراکز تحویل گرفته و نیازی به خرید حضوری از فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران ندارند.

صالحی با اشاره به تامین و توسعه تمامی زیرساخت‌های توزیع کتب در مراکز گفت: با شکل‌گیری و آغاز به کار مدیریت توزیع در کانون زبان ایران، زبان‌آموزان با خرید از سایت کانون زبان و تحویل در مراکز آموزشی خود و یا خرید محصولات کمک آموزشی از طریق تلفن و فضای مجازی فروشگاه مرکزی، نیازی به حضور در محل فروشگاه نداشته و تمامی امکانات برای ارسال محصولات فراهم شده است.

کتابفروشی 3

 وی در خصوص فعالیت فروشگاه مرکزی کانون نیز گفت: در واقع فروشگاه مرکزی ماموریت تامین محصولات کمک آموزشی حوزه زبان را بر عهده دارد و با نظر و مشاوره مدرسان زبان‌های مختلف، کتب داستان، سی دی‌های کمک آموزشی و محصولات مرتبط را تامین و در اختیار زبان آموزان قرار داده است؛ ضمن این‌که در حوزه کودک و نوجوان نیز فروش سرگرمی و کتاب را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان در پایان تاکید کرد: خوشبختانه پیش‌بینی‌های لازم و تمامی زیرساخت‌ها درکل کشور فراهم گردیده است تا زبان آموزان محترم بدون هیچ دغدغه‌ای کتب خود را در مراکز آموزشی تحویل بگیرند.

کتابفروشی4

 

وی خاطر نشان کرد: زبان‌آموزان محترم برای بهره‌گیری از امکانات و خدمات فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران می‌توانند با شماره تماس 88492240 و شماره واتس اپ 0350667736 تماس حاصل فرمایند.

کتابفروشی5

کتابفروشی 6

کتابفروشی 7

کتابفروشی6

 

۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۵۲۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...