برگزاری دورۀ مکالمۀ ویژه در مرکز آموزشی مشکوه (تهران)

برگزاری دورۀ مکالمۀ ویژه در مرکز آموزشی مشکوه (تهران)
مهدیه علیمردانی، سرپرست مرکز آموزشی مشکوه (تهران) از برگزاری دوره‌های مکالمۀ ویژه در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره مختص زبان‌آموزان بزرگسال (14 سال به بالا) است و در آن بسته‌های آموزشی ACT تدریس می‌گردد.

همچنین شیوۀ آموزش در این دوره به نحوی برنامه‌ریزی شده است که با تکیه بیشتر بر تقویت مهارت گفتاری، فرصت کافی را برای مشارکت فعال زبان‌آموزان جهت انجام فعالیت‌های متنوع انفرادی و گروهی در کلاس فراهم می‌آورد و ضمن توجه به سایر مهارت‌های زبانی با پرداختن به موضوعات جذاب و به روز زبان‌آموزان را به مباحثه  و گفتگو پیرامون ابعاد مختلف تشویق و ترغیب می‌نماید.

گفتنی است، مرکز آموزشی مشکوه در میدان آزادی، جنب شهرک اکباتان، خیابان شهید عموئیان (بیمه 5 سابق)، پلاک 5 واقع شده و در آن زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی به علاقه‌مندان (خواهران) گروه‌های سنی نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 20 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8 تا 20 با شماره تلفنهای ۴۴۶۳۲۵۸۹,۴۴۶۳۲۵۹۰ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

 

۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۴۰۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...