برگزاری دورۀ توجیهی برای مدرسان آزمون IELTS

برگزاری دورۀ توجیهی برای مدرسان آزمون IELTS
دکتر محمد شاهین تقدمی مدیر بخش آموزش‌های ویژه کانون زبان از برگزاری دوره توجیهی برای مدرسان آزمون آیلتس در این بخش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدمی گفت: این دوره‌ به همت بخش آموزش‌های ویژه و با حضور مدرسانی از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، سمنان، زنجان و آذربایجان شرقی که آزمون جذب مدرس آیلتس تابستان و پاییز 98 را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌ مدرسان با ویژگی‌های خاص آزمون آیلتس، نحوه ارزیابی مهارت‌های چهارگانه، شیوه‌نامۀ جدید برگزاری دوره‌های آیلتس و روش تدریس مربوطه آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از مدیر بخش آموزش‌های ویژه  و کارشناسان دورۀ آیلتس کانون زبان دریافت کردند.

تقدمی ادامه داد: جذب و توجیه مدرسان آیلتس در راستای تحقق سیاست کانون زبان مبنی بر ارتقای کمی و کیفی دوره‌های آیلتس در سراسر کشور صورت گرفته است. همچنین، هدف از تشکیل این دوره ایجاد آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون بین‌المللی IELTS می‌باشد. از آنجا که در این آزمون هر چهار مهارت زبانی (Listening ,Reading ,Writing ,Speaking) مورد آزمایش قرار می‌گیرد، تاکید آموزشی دوره به فراگیری هر چهار مهارت می‌باشد. در این دوره‌ها زبان آموزان از طریق تمرین و تکرار و ارائه راهنمایی‌های لازم از سوی مدرس، مهارت‌های لازم جهت کسب امتیاز مورد نظر خود در این آزمون را فرا می‌گیرند.

دوره توجیهی مدرسان آیلتس2

ایشان خاطر نشان کرد: این دوره شامل چهار سطح   (Pre- IELTS, IELTS 1, IELTS 2, IELTS 3) می‌باشد که به دو صورت عادی وفشرده برگزار می‌شود و  همۀ مهارت‌های زبانی به طور همزمان و برنامه‌ریزی شده تدریس و تمرین می‌گردد. در این دوره‌ از محتوای به روز و معتبر بین المللی، متناسب با محتوای آزمون و اهداف و نیازهای مخاطبین و جزوات کمک آموزشی جهت آموزش و تمرین استفاده می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانید با شماره تلفن88321236 تماس حاصل نمایید.

دوره توجیهی مدرسان آیلتس3

۷ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۲,۱۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...