هرسین، هشتمین مرکز کانون زبان در استان کرمانشاه

هرسین، هشتمین مرکز کانون زبان در استان کرمانشاه
اولین مرکز کانون زبان ایران در استان کرمانشاه در سال 1380 با 100 زبان‌آموز دختر در واحد بزرگسالان و 3 مدرس فعالیت خود را آغاز کرد؛ در طول سالیان گذشته خدمات ارزندۀ این مجموعۀ آموزشی به مخاطبان، زمینۀ جلب اعتماد و استقبال گستردۀ خانواده‌ها را از این مجموعه فراهم‌ آورد به نحوی که در حال حاضر بیش از 6 هزار زبان‌آموز و 72 مدرس در مراکز این استان حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مراکز پارک معلم، کارمندان-برادران، کارمندان- خواهران، فردوسی-برادران، فردوسی-خواهران، 22 بهمن و کودکان، 7 مرکزی در شهر کرمانشاه هستند که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی و عربی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود و به تازگی نیز مرکز هرسین، به عنوان هشتمین مرکز کانون زبان در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است.

بازدید از مرکز هرسین 7

در بازدیدی که توسط رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها و رضا عزیزی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت به همراه محمد حسن پاک‌گهر، سرپرست کانون زبان استان از این مرکز صورت پذیرفت، فضای آموزشی و تجهیزات مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت؛ همچنین در بازدید از سایر مراکز نیز به منظور ارتقا کیفیت فضای آموزشی و تکریم ارباب رجوع تمهیداتی سنجیده و در خصوص مشکلات موجود راهکارهایی در نظر گرفته شد.

بنابراین گزارش، عزیزی در بازدید از مراکز آموزشی استان با تاکید بر ضرورت توجه به فضا و امکانات آموزشیِ مراکز عنوان کرد: تجهیزات و امکانات آموزشی مراکز باید به صورت متناوب مورد واکاوی قرار گرفته و تجهیز و به‌روزرسانی شود.

بازدید از هرسین 13

 

وی افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی یک مجموعۀ آموزشی موفق، داشتن فضای آموزشی مناسب و متناسب با استاندارهای موجود است؛ این موضوع یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در مجموعۀ کانون زبان است و از آن جایی که بر این باور هستیم که  فضا و تجهیزات آموزشی از عوامل تاثیرگذار بر فرآیند یادگیری است، برای دستیابی به این مهم مجدانه تلاش می‌کنیم.

 

بازدید از مرکز هرسین 4

مرکز هرسین 13

در ادامه  لیاقی با اشاره به بیانات رییس کانون زبان مبنی بر توسعه و گسترش زبان‌های غیرانگلیسی عنوان کرد: در حال حاضر در کانون زبان 7 زبان غیرانگلیسی شامل آلمانی، عربی، فرانسه، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی و فارسی آموزش داده می‌شود؛ مدیران و سرپرستان استان‌ها می‌توانند پس از آماده‌سازی زیرساخت‌ها و کسب مجوزهای لازم نسبت به راه‌اندازی زبان‌های غیرانگلیسی در استان‌ها اهتمام ورزند.

 ایشان افزود: مدیران استان‌ها لازم است در بستۀ آموزشی خود تنوع ایجاد کنند؛ اضافه نمودن زبان‌های غیرانگلیسی، دوره‌های خاص، دوره‌های برون کانونی و آموزش‌های مجازی از جمله این موارد است.

همچنین پاک‌گهر ضمن قدردانی از مساعدت‌های رییس کانون زبان برای راه‌اندازی مرکز هرسین عنوان کرد: به لطف خدا مرکز هرسین در ترم زمستان آمادۀ ارائۀ خدمات آموزشی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودک و نوجوان خواهد بود.

مرکز هرسین9

مرکز هرسین10

 در ادامه در نشستی که با حضور مهناز فتاحی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه صورت گرفت ضمن قدردانی از زحمات ایشان و مجموعۀ کانون پرورش فکری استان برای رابطه‌ای دوسویه و پشتیبانی همیشگی از کانون زبان، قدردانی شد و در خصوص راه‌اندازی مراکز جدید و توسعۀ کمی و کیفی در مرکز و شهرستان‌های استان تصمیماتی اتخاذ شد.

 گفتنی است، مرکز آموزشی هرسین در ورودی شهر، خیابان دانشجو، دانشگاه پیام نور واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۵۱۲۶۰۰۰,۴۵۱۲۷۰۰۰,۴۵۱۳۰۹۱۹(۰۸۳) تماس حاصل نمایید.


۷ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۲,۹۳۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...