توسعۀ دورۀ آمادگی IELTSدر مراکز آموزشی استان تهران

توسعۀ دورۀ آمادگی IELTSدر مراکز آموزشی استان تهران
دکتر محمد شاهین تقدمی مدیر بخش آموزش‌های ویژه کانون زبان از توسعۀ دورۀ آمادگی IELTS در مراکز گلبرگ، جم، وصال، تهران‌پارس (خواهران و برادران)، صادقیه، شهرک‌غرب (خواهران و برادران)، فدک و سهروردی برای ترم زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان، تقدمی عنوان کرد: هدف از تشکیل این دوره‌ها ایجاد آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون بین‌المللیIELTS  است، در این کلاس‌ها مهارت‌های لازم برای موفقیت در این امتحانات به شرکت‌کنندگان آموزش داد می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها شامل چهار سطح  Pre- IELTS, IELTS 1, IELTS 2, IELTS 3 است که به دو حالت عادی و فشرده برگزار می‌شوند و کلیۀ مهارت‌های زبانی به طور همزمان و برنامه‌ریزی شده تدریس و تمرین می‌گردد. همچنین از آنجا که در آزمون IELTS هر چهار مهارت زبانی (Listening ,Reading ,Writing ,Speaking)مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، تاکید آموزشی دوره به فراگیری هر چهار مهارت می‌باشد. در این دوره‌ها زبان‌آموزان از طریق تمرین و تکرار و ارائۀ راهنمایی‌های لازم از سوی مدرس، مهارت‌های لازم را جهت کسب امتیاز مورد نظر خود در این آزمون فرا می‌گیرند.

گفتنی است، مرکز گلبرگ در بزرگراه رسالت، نبش بوستان شهید کرد، پلاک 937 واقع شده و برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن‌های ۲۲۳۳۱۵۸۱,۲۲۳۳۱۵۸۳ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

مرکز جم در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، پلاک 33 قرار دارد و شماره تلفن ۸۸۸۴۴۴۰۷ (۰۲۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز وصال در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک 43 واقع شده و با شماره تلفن‌های ۶۶۴۰۰۵۰۱,۶۶۴۰۷۱۴۰ (۰۲۱) می‌توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید.

مرکز تهرانپارس (خواهران)، بین فلکه سوم و چهارم، نبش خیابان 212 شرقی، پلاک 425 واقع شده و با شمارۀ ۷۷۰۶۰۱۴۹ (۰۲۱) می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

مرکز تهرانپارس (برادران)، پایین‌تر از فلکه سوم تهران پارس، نبش خیابان شهید ریحانچی، کوچه 188 غربی، طبقه بالای مسکن ایده آل واقع شده و شماره تلفن ۷۷۸۶۲۳۹۵ (۰۲۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز صادقیه در خیابان آیت‌الله کاشانی، نبش وفا آذر، پلاک 34 قرار دارد و شماره تلفن‌های ۴۴۰۶۳۵۴۵,۴۴۰۶۳۵۰۹ (۰۲۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز شهرک غرب (خواهران) در خیابان حسن سیف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و با شماره تلفن‌های ۸۸۰۸۵۸۵۰,۸۸۰۸۵۸۳۵  (۰۲۱) می‌توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید.

مرکز فدک در46 متری غربی نارمک، نبش خیابان سمنگان، پلاک 207 واقع شده و شماره تلفن‌های ۷۷۲۶۷۳۱۷,۷۷۸۲۹۲۲۱ (۰۲۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز شهرک غرب (برادران) در خیابان حسن سیف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده و با شماره تلفن ۸۸۰۸۵۸۴۳ (۰۲۱) می‌توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

مرکز سهروردی در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، جنب پمپ بنزین، پلاک 759 قرار دارد و با شماره تلفن‌های ۸۸۴۱۷۴۱۶,۸۸۴۱۷۴۱۹ (۰۲۱) می‌توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانید با بخش آموزش‌های ویژه کانون زبان با شماره تلفن 88321236 تماس حاصل نمایید.

۹ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۷,۹۸۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...