راه‌اندازی دورۀ Pre Act در استان زنجان

راه‌اندازی دورۀ Pre Act در استان زنجان
مهدی حاجی خانی، مدیر کانون زبان استان زنجان از راه‌اندازی دورۀ Pre Act در مرکز آموزشی میلاد (خواهران) در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دو سطح (2و1) Pre-Act به منظور تکمیل دورۀ آموزشی مکالمۀ ویژه طراحی شده‌اند تا زبان‌آموزانی که آشنایی قبلی با زبان انگلیسی ندارند نیز بتوانند در این دوره شرکت کنند.
همچنین مخاطبان دوره، زبان‌آموزانی هستند که هیچگونه آشنایی قبلی با زبان انگلیسی ندارند و یا از زمان تحصیل آنها مدت زمان زیادی گذشته است. Pre-Act 1 با آموزش الفبا و اعداد آغاز می‌شود و زبان‌آموزان با فراگیری مکالمات بسیار کوتاهِ روزمره که کاربردی هستند با کارکردهای مختلف زبانی و اصطلاحات مربوط آشنایی پیدا می‌کنند.
از جمله ویژگی‌های شاخص این دو سطح، تشویق زبان‌آموز به تولید مکالمات مشابه در موقعیت‌های مختلف و نیز شخصی‌سازی مطالب آموزش داده شده می‌باشد. همچنین سعی شده از آموزش واژگان یا نکات دستوری به صورت محض و جداگانه اجتناب شود و از این رو زبان‌آموزان آنها را در قالب متون شنیداری یا خواندنی (ارتباط محور) فرا می‌گیرند.
گفتنی است، مرکز آموزشی میلاد (خواهران) اراضی پایین کوه، میلاد 14، پشت استخر صدف واقع شده است و در آن زبان انگلیسی به خواهران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20:30 با شماره تلفن ۳۳۴۷۰۷۰۲ (۰۲۴) تماس حاصل نمایند.

 

۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۹۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...