دورۀ «مکالمۀ ویژه» برای علاقه‌مندان بوشهری راه اندازی شد

دورۀ «مکالمۀ ویژه» برای علاقه‌مندان بوشهری راه اندازی شد
امید بهادری، سرپرست کانون زبان استان بوشهر از راه اندازی دوره مکالمۀ ویژه در مراکز آموزشی خواهران و برادران در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، شیوۀ آموزش در این دوره به نحوی برنامه‌ریزی شده است که با تکیه بیشتر بر تقویت مهارت گفتاری، فرصت کافی را برای مشارکت فعال زبان‌آموزان جهت انجام فعالیت‌های متنوع انفرادی و گروهی در کلاس فراهم می‌آورد و ضمن توجه به سایر مهارت‌های زبانی با پرداختن به موضوعات جذاب و به روز زبان‌آموزان را به مباحثه  و گفتگو پیرامون ابعاد مختلف تشویق و ترغیب می‌نماید.

گفتنی است، مرکز آموزشی خواهران بوشهر در خیابان رییسعلی دلواری، روبه روی اداره مالیاتی واقع شده و در آن زبان انگلیسی به خواهران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. علاقه مندان برای ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 14 تا 21 با شماره تلفن ۳۳۳۲۸۰۹۴(۰۷۷) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی برادران بوشهر در چهارراه شیلات، پشت ساختمان کازرونی قرار دارد و در آن زبان انگلیسی به برادران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن‌های ۳۳۳۲۳۹۶۹,۳۳۳۲۶۶۳۹ (۰۷۷) تماس حاصل نمایید.
۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۲۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...