راه اندازی دورۀ «مکالمۀ عربی» در سه استان جدید

راه اندازی دورۀ «مکالمۀ عربی» در سه استان جدید
دکتر یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران از توسعۀ این زبان در سه استان سمنان، زنجان و گلستان در ترم زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه عنوان کرد: رویکرد اصلی این دوره آموزش و توانمند ساختن زبان‌آموز در بهره‌گیری از مهارت‌های چهارگانه زبان بوده که با استفاده از روش‌های سمعی و بصری و به کمک مدرسان مسلط آموزش داده می‌شود .

وی افزود: این دوره آموزشی شامل 4 مقطع، 13 سطح و حدودا550 ساعت است که به ترتیب شامل دوره بنیادین (الاساسیة) 1 ترم، دوره مقدماتی (التمهیدیة) 4 ترم، دوره میانی (المتوسطة)  4 ترم و دوره پیشرفته (العالیة)  4 ترم می‌باشد.

زنگنه خاطر نشان کرد: زبان آموزان با سپری کردن موفق این دوره‌ها می‌توانند به عربی صحبت کنند، رسانه‌های گروهی عربی را کاملا متوجه شوند، متون عربی را بخوانند و به زبان عربی مطلب نوشته و حتی نامه‌نگاری کنند.

گفتنی است، این دوره در استان سمنان در مرکز برادران ارائه می‌شود، این مرکز در میدان مطهری، بلوار مدرس (شهرک تعاون)، انتهای تعاون، خیابان خیرین مدرسه ساز و طبقۀ فوقانی سروش واقع شده و برای تماس با آن می‌توانید با شماره تلفن‌های ۳۳۴۴۶۴۷۳,۳۳۴۵۱۰۴۸,۳۳۴۵۱۰۴۹ (۰۲۳) تماس حاصل نمایید.

همچنین در استان زنجان این دوره در مرکز بلوار آزادی ارائه می‌شود، این مرکز در بلوار آزادی، خیابان کشاورز، رو به روی ساختمان هلال احمر، طبقه دوم قرار دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن می‌توانید با شماره تلفن‌های ۳۳۳۶۱۵۲۲,۳۳۳۶۴۹۷۶ (۰۲۴) تماس حاصل نمایید.

همچنین دورۀ ذکر شده در استان گلستان نیز در مرکز عدالت 2 گرگان ارائه می‌شود، این مرکز در خیابان ولیعصر، عدالت 35 قرار دارد و شماره تلفن ۳۲۲۶۱۱۸۳ (۰۱۷) مربوط به این مرکز است.

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۳,۰۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...