آیین تکریم و معارفۀ سرپرست پیشین و جدید کانون زبان استان قزوین برگزار شد

آیین تکریم و معارفۀ سرپرست پیشین و جدید کانون زبان استان قزوین برگزار شد
در جلسه‌ای با حضور دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی کانون زبان، مژده اروجی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان قزوین و محمد صفری، مسئول حراست کانون زبان، محمد زارعی به عنوان سرپرست جدید کانون زبان استان قزوین معرفی و از تلاش‌های شیرین اکبری، سرپرست پیشین قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی، مهدی مردانی، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، سروده‌ای را به روح بزرگ سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار و خوش‌آمدگویی به میهمانان از تلاش‌های ارزشمند سرپرست پیشین کانون زبان قدردانی و برای محمد زارعی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست قزوین

وی هم‌چنین کانون زبان را مجموعه‌ای پویا و قابل اعتماد در سطح کشور دانست که از نیروی انسانی دلسوز و توانمند برخوردار است.

در ادامه مشفق اعضا کانون پرورش فکری و کانون زبان را اعضای یک خانوادۀ خدمتگزار معرفی کرد و با اشاره به شعار تکریم ارباب رجوع در کانون زبان، رعایت احترام و گشاده‌رویی در برخورد با زبان‌آموزان و خانواده‌هایشان را از اولویت‌های این مجموعۀ آموزشی دانست.

ایشان همچنین کانون زبان استان قزوین را دارای توانمندی‌های بالقوه برای جذب و آموزش تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به فراگیری زبان در سطح استان دانست.

تکریم استان قزوین

همچنین در این مراسم اکبری از همدلی و همراهی ارزشمند همکاران و مدرسان در این مجموعه قدردانی و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در پایان مراسم، زارعی نیز با قدردانی از اعتماد رییس کانون زبان ایران ابراز امیدواری کرد که با کمک همکاران و مدرسانِ همدل و همراه استان، بتواند بر بالندگی و اثربخشی این مجموعۀ توانمند بیفزاید.

تکریم استان قزوین

 

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان قزوین دارای  4 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۷۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...