دوره‌های جدید در استان قم راه اندازی خواهد شد

دوره‌های جدید در استان قم راه اندازی خواهد شد
سید مهدی نورموسوی، مدیر کانون زبان استان قم از راه‌اندازی دوره‌های اسپانیایی و فرانسه در این استان از ترم بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نورموسوی عنوان کرد: در حال حاضر کانون زبان در استان قم دارای 3 مرکز آموزشی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و باجک و 1 مرکز در شهر کاشان است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان علاقه‌مند آموزش داده می‌شود، خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته است توانسته‌ایم مجوزهای لازم برای برگزاری دوره‌های اسپانیایی و فرانسه در مرکز جوان و بزرگسال را به دست آوریم و به امید خدا پس از جذب مدرس این دوره‌ها را در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به این که مرکز آموزشی کاشان زیر مجموعۀ مراکز استان قم قرار گرفته است در تلاش هستیم تا از ترم بهار دوره‌های عربی و فرانسه را نیز در این مرکز برگزار نماییم.

وی افزود: مرکز جوان و بزرگسال قم در بلوار45 متری صدوق، کوچه 35، پلاک 6 واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13:30 تا 21 با شماره تلفن‌های ۳۲۹۱۶۳۶۸,۳۲۹۰۰۵۶۴ (۰۲۵) تماس حاصل نمایند.

نورموسوی گفت: مرکز آموزشی کاشان نیز در میدان امام حسین، ابتدای خیابان امیرکبیر، نبش کوچه مخمل 6 (سرکاری) واقع شده و برای ثبت نام در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۵۵۳۱۰۰۱۱ (۰۳۱) تماس حاصل نمایید.

۱۸ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۲۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...