گسترش آموزش زبان آلمانی در مراکز آموزشی

گسترش آموزش زبان آلمانی در مراکز آموزشی
فاطمه روحی، مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران از گسترش راه‌اندازی بخش آلمانی در مراکز تجریش و تهرانپارس-خواهران (تهران)، میلاد-خواهران (زنجان)، بهار-گنبدکاووس (گلستان) و کارمندان-برادران (کرمانشاه) از ترم زمستان جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی گفت: در مرکز آموزشی دانشکده (البرز) نیز آموزش زبان آلمانی برای گروه سنی نوجوانان راه‌اندازی شده است.

بنابراین گزارش، مرکز آموزشی تجریش در میدان تجریش، خیابان ولیعصر، رو به روی پمپ بنزین باغ فردوس، خیابان یکتا، خیابان شهید فهمیده، پلاک 3 قرار گرفته و برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۷۵۲۲۰۲ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

مرکز آموزشی تهرانپارس-خواهران در تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، نبش خیابان 212 شرقی، پلاک 425 واقع شده و شماره تلفن ۷۷۰۶۰۱۴۹ (۰۲۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز آموزشی میلاد خواهران (زنجان) در اراضی پایین کوه، میلاد 14، پشت استخر صدف واقع شده و با شمارۀ ۳۳۴۷۰۷۰۲ (۰۲۴) می توانید با این تماس بگیرید.

مرکز آموزشی بهار- گنبدکاووس (گلستان) در انتهای خیابان ملک الشعرای بهار، بعد از چهارراه دانشگاه، روبه روی بیت الحزان، ساختمان سابق دانشگاه شرق گلستان واقع شده و با شمارۀ ۳۳۳۸۰۵۹۰ (۰۱۷) می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

مرکز آموزشی کارمندان- برادران (کرمانشاه) در خیابان کارمندان، ایستگاه دوم، جنب سینما فرهنگ قرار دارد و شماره تلفن ۳۴۲۹۰۳۷۹ (۰۸۳) مربوط به این مرکز است.

مرکز آموزشی دانشکده (البرز) چهارراه دانشکده کشاورزی جنوبی، روبه‌روی کتابخانه امیرکبیر، کوچۀ کیهان قرار گرفته و شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۵۴۲۰,۳۲۲۵۵۴۲۱,۳۲۲۵۵۴۲۲,۳۲۲۵۵۴۲۳,۳۲۲۳۳۹۹۶, (۰۲۶) مربوط به این مرکز است.

۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۲,۵۶۳
طلا شیدا
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0

با عرض سلام و احترام خواهشمندم‌ زبان آلمانی ویژه بزرگسالان در شعبه البرز واحد عظیمیه هم قرار بدین.استقبال زیادی میشه ممنون از شما

حمیدرضا رجایی
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
5

با عرض سلام و خسته نباشید . از شما خواهشمندم که حتما حتما از طرح زبان آلمانی حمایت کنید . بنده به عنوان یکی از دانش آموزان زبان انگلیسی کانون زبان کرمانشاه به شما اطمینان میدم که بشدت استقبال خواهد شد. با تشکر.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...