مشخص کردن منابع برای آزمون جذب مدرس به معنای مرز قائل شدن برای توانایی علمی است

مشخص کردن منابع برای آزمون جذب مدرس به معنای مرز قائل شدن برای توانایی علمی است
نوشین حسین‌زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران در خصوص آزمون جذب مدرس عنوان کرد: برای سنجش متقاضیان تدریس، توانایی علمی و مهارت‌های زبانی آن‌ها مدنظر کانون زبان است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی ادامه داد: محدود کردن و مشخص کردن منابع به معنای مرز قائل شدن برای توانایی علمی است، از این رو ما فقط درجۀ سختی سوالات را مشخص می‌کنیم که این درجه سختی در حد سطوحAdvanced  به بالا کانون زبان است.

دلیر در خصوص طراحی سوالات آزمون جذب مدرس گفت: سوالات آزمون توسط کارشناسان خبرۀ جذب مدرس و براساس اصول بین‌المللی طراحی آزمون و با رویکرد دستیابی به عادلانه‌ترین و دقیق‌ترین نتایج طراحی می‌شوند. این سوالات در چند کد طراحی شده و پیش از طرح در آزمون، توسط کارشناسان جذب مدرس مورد بازبینی قرار می‌گیرند. در بازبینی‌ها علاوه بر بررسی محتوایی سوالات، درجه سختی و آسانی آن‌ها نیز مورد بازبینی قرار گرفته و ویرایش می‌شوند.

وی افزود: از آن جایی‌که کانون زبان ایران بالاترین استانداردهای آموزشی و مهارتی را در انتخاب کادر آموزشی خود مدنظر دارد در این آزمون‌ها به مهارت‌های شنیداری، خواندن، درک مطلب و دانش عمومی شرکت‌کنندگان توجه ویژه‌ای شده است. همچنین مهارت‌های گفتاری و نوشتاری عزیزانی که در این آزمون موفق به کسب حد نصاب لازم شوند در مراحل بعدی مورد سنجش دقیق‌تر قرار می‌گیرد.

گفتنی است، آزمون جذب مدرس زمستان 98 کانون زبان ایران در تاریخ 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد و علاقهمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام در این آزمون میتوانند به آدرس register.ili.ir مراجعه نمایند.

۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۷,۰۰۶
جمالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0

لطفا از لحاظ رفتاری و روانشناسی هم مدرس ها رو چک کنید

کرمی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0

سلام کسانی که یک بار در آزمون کتبی جذب مدرس قبول شده اند باز برای شرکت در آزمون باید در آزمون کتبی شرکت کنند؟

Yasaman
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0

واقعاً اینکه اساتید کانون زبان از درجه علمی بالایی برخوردارند علتش این فیلتر های ازمونی و عملی خاص و استانداردی هست که ازش رد میشن. همیشه ازینکه افراد منبع امتحانو میپرسن تعجب میکنم.این یه ازمون شبیه به تعیین سطح هست. ازمونی که منبع داشته باشه نمیتونه سطح توانایی عمومی زبان شخص رو مشخص کنه... مگه کنکوره؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...