انتصاب مدیر کانون زبان استان خوزستان

انتصاب مدیر کانون زبان استان خوزستان
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی جمشید افشانی را به عنوان مدیر کانون زبان استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و حفظ شأنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»

رییس کانون زبان همچنین با اهدا لوحی از زحمات مسعود ورناصری، مدیر پیشین استان خوزستان که از شهریور ماه سال 1394 در این استان مشغول به فعالیت بود، قدردانی کرد.

گفتنی است، افشانی دانش آموختۀ رشتۀ کامپیوتر در مقطع دکتری است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون معاون پارک علم و فناوری استان خوزستان و همچنین مدیر گروه فناوری اطلاعات، مدیر برنامه‌ریزی آموزشی، مدیر اجرایی، مشاور و... را در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف برعهده داشته است. ایشان سابقۀ تدریس در دانشگاه را نیز دارد و تالیف چندین کتاب در سوابق پژوهشی وی به چشم می‌خورد.

 

انتصاب خوزستان

انتصاب خوزستان 3

انتصاب خوزستان 4

انتصاب خوزستان 5

انتصاب خوزستان

کانون زبان خوزستان

۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۳,۲۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...