اهالی شاهین‌دژ و میاندوآب از خدمات آموزشی کانون زبان بهره‌مند شدند

اهالی شاهین‌دژ و میاندوآب از خدمات آموزشی کانون زبان بهره‌مند شدند
جمشید نسودی، مدیر کانون زبان استان آذربایجان غربی از بهره‌مندی اهالی شاهین‌دژ و میاندوآب از خدمات آموزشی کانون زبان ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: پیش از این در استان آذربایجان‌غربی 13مرکز آموزشی در شهرهای ارومیه، سلماس، خوی، مهاباد، بوکان، ماکو و نقده وجود داشت که در آن‌ها زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شد.

نسودی عنوان کرد: مرکز آموزشی شاهین دژ در فلکۀ فرمانداری سابق، خیابان ساحلی، جنب آموزشگاه رانندگی ساحل، کانون پرورش فکری واقع شده است و در آن زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه‌های سنی کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13 تا 20 با شماره تلفن 46322400 تماس حاصل نمایید.

ایشان ادامه داد: مرکز آموزشی میاندوآب نیز در کوی سهند، خیابان صداوسیما، جنب آتش‌نشانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و در آن زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه‌های سنی کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13 تا 20 با شماره تلفن‌های 45266198 و 45262026 تماس حاصل نمایند.

۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۰۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...