انتصاب «کارشناس مسئول آزمون‌های آنلاین» معاونت آموزشی

انتصاب «کارشناس مسئول آزمون‌های آنلاین» معاونت آموزشی
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران با صدور حکمی مهناز رفیعی را به عنوان «کارشناس مسئول آزمون‌های آنلاین» این معاونت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با تلاش و پشتکار مجدانه در تسهیل ارتباط بین بخش‌های مختلف برگزار کننده آزمون آنلاین و هماهنگی کامل با گروه‌های انگلیسی، غیرانگلیسی و مجری برگزار کننده آزمون آنلاین تحت راهبردها و برنامه‌های معاونت محترم پژوهشی در هر چه منظم‌تر برگزار شدن این آزمون‌ها موثر و مفید باشید.»

گفتنی است، رفیعی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت اجرایی است؛ وی از خردادماه سال 1385 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است. ایشان همچنین سابقۀ فعالیت در بخش‌های بازرگانی و امور اداری کانون زبان ایران را دارد و مسئول کارگزینی از جمله سمت‌های وی در این مجموعۀ آموزشی بوده است.

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۳۷۲
هانیه تقدسی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

دوست و همکار گرامی انتخاب شایسته شما نشان از لیاقت و توانمندی های بالای شما دارد. برایتان بهترین ها را آرزو دارم. همیشه موفق و پیروز باشید.

ماهرخ مخصوص
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

درود بر سرکار خانم مهناز رفیعی عزیز . البته که شایسته ی بهترین ها هستید و با آرزوی بهترین ها برای شما همکار بی نظیر و دوست داشتنی .

سروش اسدسنگابی (دفتر مرکزی کانون زبان فارس)
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم رفیعی با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی را در سمت جدید تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

فاطمه همتی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم رفیعی تبریک و با آرزوی بهترین هابرای شما همکار محترم وشایسته .

نازنین رفیعی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکارخانم رفیعی انتصاب شایسته شما را به عنوان کارشناس مسئول آزمون های آنلاین تبریک عرض نموده و برایتان آرزوی بهترینها را داشته. نازنین رفیعی - مرکز حجاب

عبدالوهاب قلی نژاد استان مازندران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0

همکاربزرگوارسرکار خانم رفعیی ، انتصاب بجا وشایسته شمارا که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی های برجسته تان میباشد از صمیم قلب تبریک عرض مینمایم. آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون از ایزد منان مسالت دارم.

شرافتی نژاد
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
5

تبریک فراوان با آرزوی موفقیت

مهدیه علیمردانی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0

سرکار خانم رفیعی عزیز انتصاب شایسته شما را تبریک و از درگاه خداوند مهربان توفیق روزافزون برای شما آرزومندم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...