انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه عادله مسعودی‌تبار را به عنون مسئول مرکز آموزشی آمل رضوان-مازندران، فرزانه طباخی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی میدان ساعت – آذربایجان شرقی و سوسن آواجقی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی خواهران بزرگسال – آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

گفتنی است، مرکز آموزشی آمل رضوان در خیابان امام رضا (ع)، بین رضوان 51 و 53، طبقه بالای اداره پست مرکزی قرار دارد و در آن زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۲۳۲۰۷۵ (۰۱۱) تماس حاصل نمایید.

مرکز آموزشی میدان ساعت-آذربایجان شرقی در میدان ساعت، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان غیرانتفاعی علوی واقع شده است و در آن زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی به خواهران گروه سنی جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۵۵۵۸۳۵۱ (۰۴۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی خواهران بزرگسال- آذربایجان شرقی در خیابان محققی (امین سابق)، طبقه فوقانی کفش ملی قرار دارد و در آن زبان‌ انگلیسی به خواهران گروه‌های سنی نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. شماره تلفن‌های ۳۵۵۵۷۵۶۷,۳۵۵۵۷۵۶۹ (۰۴۱) مربوط به این مرکز است.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۳,۶۱۸
میثم فرجی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0

از انتصاب سرکار خانم مسعودی تبار به عنوان مسئول مرکز رضوان آمل که نشان از توانایی و شایستگی ایشان دارد بینهایت خرسند گشته وآرزوی موففقیت وکامیابی برایشان دارم.

مسعودی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0

سپاس از شما برادر بزرگوار


نوید
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0

همکاران محترم سرکار خانم آواجقی و خانم طباخی عزیز البته که شایسته ی بهترین ها هستید و با آرزوی بهترین ها برای شما همکاران عزیز

صغیری
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0

همکاران گرانقدر بالاخص ،سرکار خانم آواجقی و سرکار خانم طباخی، انتصاب شما را به مسئولیت مراکز مذکور تبریک عرض میکنم. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

آمل
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای همه خانم ها خصوصا خانم مسعودی عزیز و دوست داشتنی که الگوی کاری ورفتاری خوبی برای همه ماهستند امیدواریم به درجات بالاتر ارتقا یابید.

مسعودی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0

سپاس از محبت شما نظر لطف شماست


علیپور
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

تبریک به خانم مسعودی ، مدیر دلسوز و زحمتکش کانون زبان تشکر به پاس همه زحمت هایی که برای فرزندان ما میکشند و مدیریتی که درمرکز بی نظیر خود دارند.تن سالم خدا به شما عطا فرمایید تا سالیان سال فرزندان ما از حضور شما بهره مند گردند. ارداتمند خانواده علیپور

مسعودی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0

سپاس از شما خانواده محترم علیپور


محمدی
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0

با تبریک خدمت خواهر خوبم خانم مسعودی دوست داشتنی امیدوارم در همه مراحل زندگی وکاریتان موفق وسربلند باشید.

مسعودی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0

سلامت باشید سپاس از شما


مدیریت مدرسان و کارکنان مرکز برادران تنکابن
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0

عرض تبریک فراوان به خانم مسعودی مدیریت دلسوز ،شجاع و پرتلاش به سبب انتصاب به حق سرکار عالی امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق وسربلند باشید؛همچنین به سرکار خانم سوسن آواجقی و سرکار خانم فرزانه طباخی نیزتبریک فراوان عرضمیکنیم.سعادت و موفقیت شما همکاران عزیز را از خداوند منان خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...