سرپرست استان قزوین بر آموزش اخلاق‌محور تاکید کرد

سرپرست استان قزوین بر آموزش اخلاق‌محور تاکید کرد
محمد زارعی، سرپرست کانون زبان استان قزوین در نخستین جلسه با مدرسان استان پس از تصدی این سمت، بر آموزش اخلاق محور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زارعی عنوان کرد: زبان‌آموزان و والدین آن‌ها حقوقی دارند که لازم است مدنظر قرار گرفته شود و بر اساس منشور اخلاقی و رفتاری کانون زبان، آموزش اخلاق محور همواره باید مورد توجه مدرسان قرار گیرد.

وی همچنین بر تعامل مدرسان با زبان‌آموزان و اولیاء آن‌ها، رعایت انضباط کاری، پایبندی به سرفصل‌های آموزشی، هماهنگی کامل مدرسان با دفتر آموزش استان و داشتن ارتباط مستمر با مدیریت استان تاکید کرد.

در این جلسه مدرسان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی خود را برای تعامل خوب و سازنده با سرپرست جدید استان اعلام کردند.

زارعی در پایان این جلسه ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری همه کارکنان و مدرسان شاهد پیشبرد اهداف کانون خواهیم بود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان قزوین دارای  4 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۳۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...