مدرس مرکز آموزشی خاقانی ساری دارفانی را وداع گفت

مدرس مرکز آموزشی خاقانی ساری دارفانی را وداع گفت
ابوالفضل اصغریان رستمی، مدرس نامدار و متخلق بخش انگلیسی مرکز آموزشی خاقانی ساری بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.
رییس کانون زبان ایران در پی این ضایعه‌ تاسف‌بار پیام تسلیتی ارسال کرد و مدیر استان مازندران و سایر مسئولین استانی با حضور بر مزار و مراسم آن استاد بزرگوار، به خانواده ایشان ادای احترام و عرض تعزیت کردند.
گفتنی است، اصغریان متولد سال 1350 بود و از سال 1377 فعالیت خود را در کانون زبان آغاز کرده بود. 
ایشان علاوه بر تدریس در مرکز خاقانی ساری به عنوان استاد کوشا و نمونه با مراکز نکا بهشر و گلوگاه نیز همکاری داشت.
روابط عمومی کانون زبان ایران مصیبت وارده را به خانواده ایشان و سایر همکاران تسلیت گفته و از درگاه احدیت طلب مغفرت برای آن مرحوم دارد.

مدرس 2

مدرس 3

۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۴۸۳
باقرزاده(تهرانپارس برادران)
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0

«معلمی شغل نیست، عشق است!» ما با شناختن استاد عزیزمان مفهوم این جمله را دریافتیم و افسوس که دیگر از داشتن چنین گوهری بی بهره ایم.

صادقیان
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0

ایشان معلمی کوشا ، اخلاق مدار،متعهد و دغدغه مند بودند، در طول سالهایی که با ایشان کار کردم شاهد بودم تمامی زبان آموزان و خانواده هایشان ابراز رضایت می کردند و همواره درخواست شرکت در کلاس های ایشان را داشتند. نماز اول وقتش هیچگاه و تحت هیچ شرایطی ترک نمیشد، بواقع موجب افتخار کانون زبان استان مازندران بودند.. همواره سعی در پیشرفت مجموعه و جذب زبان آموز داشتند. تلاش بی وقفه ایشان یکی از مهمترین دلایل شکل گیری و رونق مراکز بهشهر،نکا و گلوگاه بوده است. روحش شاد و یادش همیشه گرامیباد.

م.پ
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0

انالله و انا الیه راجعون با عرض تسلیت، انشاالله خداوند متعال روح پاکشان را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به خانواده و همکاران ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.

f.nazari
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0

خداوند رحمتشون کنه و به خانواده گرامیشان صبر عطا کند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...