مدیر کانون زبان استان یزد:

کیفیت آموزشی کانون زبان بهترین تبلیغ برای این مجموعه است

کیفیت آموزشی کانون زبان بهترین تبلیغ برای این مجموعه است
مدیر کانون زبان استان یزد در جلسه‌ای که با حضور مدرسان بخش عربی و کارکنان استان برگزار شد ضمن قدردانی از آن‌ها کیفیت آموزشی کانون زبان را بهترین و واقعی‌ترین تبلیغ برای این مجموعه دانست و تلاش بیشتر در این مسیر را از همۀ کارکنان و مدرسان خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، خادم آستانه عزم جدی استان در جهت معرفی و ارتقاء سطح کیفی و کمی بخش عربی را از اهداف کانون زبان استان در سال آینده دانست.

وی همچنین شادابی و نشاط را از ضروریات کلاس‌های کانون زبان دانست و از مدرسان خواست تا ضمن قاطعیت در کلاس شادابی، نشاط و پویایی را مد نظر قرار دهند و با ارائه راهکارهای مناسب و مفید به زبان‌آموزان ضعیف، در جهت نگهداشت زبان‌آموز اقدام نمایند.

برگزاری جلسات ترمی جهت تبادل نظر، تجدید نظر در برخی از متون کتب صدی الحیاه و... از دیگر مواردی بود که مدرسان عربی در خصوص آن به ارائۀ نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است بخش عربی کانون زبان استان یزد در حال حاضر در شهرهای یزد و میبد در دو گروه نوجوان و جوان و بزرگسال و  در دو شاخۀ مکالمه و قواعد و همچنین گویش عراقی و مکالمه آزاد نیز فعالیت دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی که در این استان ارائه می‌شود می‌توانند با دفتر مدیر استان به شماره تلفن‌های ۳۶۲۸۰۱۱۱,۴ (۰۳۵) تماس حاصل نمایند.

مدرسان عربی 2

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۳۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...