آزمون جذب مدرس سراسری زمستان 98 کانون زبان برگزار شد

آزمون جذب مدرس سراسری زمستان 98 کانون زبان برگزار شد
نوشین حسین‌زاده دلیر ، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون جذب مدرس سراسری زمستان 98 در روز جمعه 18 بهمن‌ماه به طور همزمان در 30 حوزۀ امتحانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دلیر عنوان کرد: این آزمون به طور همزمان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: این آزمون برای گروه‌های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در بخش انگلیسی و همچنین عربی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، روسی و اسپانیایی با حضور شرکت‌کنندگانی از 148 شهر در استان‌های ذکر شده، برگزار شد.

دلیر گفت: نتایج آزمون کتبی در تاریخ 28 بهمن‌ماه از طریق سامانۀ جذب مدرس کانون زبان ایران اعلام می‌گردد و از پذیرفته‌شدگان در این آزمون جهت شرکت در مصاحبه و دمو طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، دعوت خواهد شد.

جذب مدرس یزد

جذب مدرس یزد2

                                                          استان یزد

جذب مدرس مازندران

جذب مدرس مازندران 2

                                                      استان مازندران

جذب مدرس سمنان

جذب مدرس سمنان 2

                                                    استان سمنان

جذب مدرس گیلان

                                                     استان گیلان

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۶,۰۶۳
مهدیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0

آیا واقعا مدرسانی که سالها در کانون زبان زحمت کشیده اند نیز باید با پرداخت هزینه ثبت نام میکردند و یا اینکه طبق روال قبل فرمی را پر کرده و با هماهنگی مرکز در آزمون شرکت میکردند؟

مائده ناطقی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0

سلام و خسته نباشید. سر جلسه ی آزمون اعلام شد که فیلم های آموزشی رو برای آمادگی امتحان شفاهی روی سایت تماشا کنیم. الان این فیلمها روی سایت هستند؟ اگر بله دقیقاً کدوم قسمت سایت و اگر نه، کی گذاشته می شن؟

معلم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0

با تشکر از زحمات فراوان اساتیدی که قسمت لیسنینگ رو طراحی کرده بودند.می خواستم عرض کنم که قسمت دیالوگ کوتاه با قسمت دیالوگ های بلند هیچ تفاوتی نداشت.و در کل استاندارد نبود

hj
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0

فیلم ها بعد از اعلام قبول شده ها توی سایت می ذارن که با کد ملیت میتونی وارد بشی

امیری
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0

تست لیسینینگ همانطور که از ان برمی اید تست شنیداری است نه تست حافظه.متاسفانه سوالهای شنیداری استاندارد نبودند و در واقع حافظه فرد را میسنجیدند نه توانایی شنیداری و درک مطلب را.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...