همزمان با دهۀ مبارک فجر

«جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در استان گیلان نیز اکران شد

«جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در استان گیلان نیز اکران شد
همزمان با دهۀ مبارک فجر، «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در استان گیلان با حضور اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان و خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان اکران شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این رویداد انیمیشن CoCo به زبان اصلی و با زیرنویس انگلیسی برای شرکت‌کنندگان به نمایش درآمد که با استقبال چشمگیری مواجه شد.

همچنین افسانه آرام، مدرس و کارشناس استان به عنوان مجری برنامه در شروع و پایان این نمایش در خصوص انیمیشن و لغات و عبارات پرکاربرد آن نکاتی را برای تماشاچیان مطح کرد و با سوال و جواب‌هایی که در این بخش صورت گرفت جذابیت تماشای فیلم دوچندان شد.

گفتنی است، قرار است طی هفته‌های آتی انیمیشن‌های پرطرفدار دیگری نیز در قالب «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در این استان به نمایش درآید؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۹۲۱ (۰۱۳) تماس حاصل نمایند.

جمعه فیلم های گیلان 2

جمعه فیلم های گیلان 3

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۸۸۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...