مدیر کانون زبان استان هرمزگان:

توانمندسازی کودکان نسبت به مهارت‌های زندگی ضروری است

توانمندسازی کودکان نسبت به مهارت‌های زندگی ضروری است
پروین پشت‌کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان در جلسه‌ای که با حضور مدرسان گروه سنی کودکان این استان برگزار شد بر توانمندسازی کودکان نسبت به مهارت‌های زندگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی همچنین در خصوص تاثیر به سزای نقش مدرسان گروه سنی کودک در ایجاد مهارت زبان‌آموزی، افزایش اعتماد به نفس در کودکان و در نهایت شکل‌گیری شخصیت آنان مباحثی را مطرح کرد.

ایشان بر توجه به گروه سنی کودک به عنوان گروهی مهم در جذب و نگهداشت زبان‌آموز تاکید کرد و اقبال روزافزون خانواده‌ها نسبت به کانون زبان را نشان از عملکرد خوب مدرسان دانست.

مدیر کانون زبان استان هرمزگان همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های مدرسان به ایشان خاطر نشان کرد: هر حرکت قلم و هر واژۀ شما عزیزان می‌تواند دنیای جدیدی را برای کودکان رقم زند، لذا این مهم نهایت دقت و توجه شما را می‌طلبد.

در ادامه این نشست مدرسان به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و تجربه‌های خود در اجرای هر چه بهتر کلاس با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان هرمزگان دارای 5 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۹۸۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...