مدیر کانون زبان مازندران با خانوادۀ زبان‌آموز شهید مدافع حرم دیدار کرد

مدیر کانون زبان مازندران با خانوادۀ زبان‌آموز شهید مدافع حرم دیدار کرد
سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران همزمان با دهۀ مبارک فجر و چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خانوادۀ علیرضا بریری، شهید مدافع حرم که زبان‌آموز بخش عربی مرکز آموزشی برادران بابل بود، دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آصفی در این دیدار ضمن اهدا لوح به خانوادۀ شهید بریری، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.

در بخشی از این لوح آمده است: « شما خانواده محترم شهدا بودید که امر الهی را مبنی بر جهاد فی سبیل الله و ایستادگی در مقابل ظلم و جور ظالمان به اموال و انفس لبیک گفتید و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید.»

گفتنی است، شهید بریری  در۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در منطقه خانطومان به فیض شهادت نائل شد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست و پیکر مطهر ایشان پس از قریب به سه سال به کشور بازگردانده شد.

ایشان متولد ۳۰ فروردین سال 1366 در استان مازندران بود. او یکی از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در پی تجاوز تکفیری‌ها به خاک سوریه از سال ۹۴ به عنوان نیروی مستشاری برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در این کشور حضور یافت. 

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۰۲۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...