برگزاری آزمون تعیین سطح غیرحضوری در مرکز آموزشی گوهردشت

برگزاری آزمون تعیین سطح غیرحضوری در مرکز آموزشی گوهردشت
در راستای کاهش تردد حضوری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، فرآیند تعیین سطح ترم بهار در مرکز آموزشی گوهردشت در استان البرز به صورت غیرحضوری صورت گرفت که این اقدام با رضایت و استقبال متقاضیان روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، برگزاری آزمون تعیین سطح غیرحضوری در کلیۀ مراکز آموزشی کانون زبان در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ilireg.ir یا ili.ir در بخش «رزرو» ثبت نام نمایند تا از مرکز آموزشی مورد نظر با ایشان تماس گرفته شود و زمان تعیین سطح «غیرحضوری» با آن ها هماهنگ و اقدامات لازم صورت پذیرد.

گفتنی است، مرکز آموزشی گوهردشت در رجایی‌شهر (گوهر دشت)، فلکه دوم، ابتدای کوچه چهارم غربی، پلاک 5 واقع شده و در آن زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۴۴۴۰۴۸۲ (۰۲۶) تماس حاصل نمایید.

۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۲,۶۷۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...