اطلاعیه مهم

اطلاعیه مهم
با توجه به ادامه احتمال انتقال ویروس کرونا در کشور، شورای کارشناسی کانون زبان ایران تصمیمات زیر را اخذ نموده است:

۱- دوره های حضوری ترم بهار ان شالله از مورخ ۶ اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۹ تیرماه ادامه خواهد داشت و کلاسها در مدت زمان ۴۰ ساعت آموزشی در قالب ۱۸ جلسه (هر جلسه ۱۰ دقیقه بیشتر از زمان معمول) به آموزش سیلابسهای مصوب می پردازد. لذا ضمن تاکید بر برگزاری کلاسهای حضوری از ۶ اردیبهشت، یادآور میشود که همچون گذشته، دوره های آموزش مجازی برای گروه جوان و بزرگسال در سامانه ال ام اس دایر است.

 

۲- آزمون ۱۷ فروردین برای سطوح اینتر ۳ و های ۳ با توجه به شرایط کشور، به صورت آنلاین و غیرحضوری در همان تاریخ برگزار میشود و همه زبان آموزان این دو سطح لازم است با کدزبان آموزی و کدملی خود از طریق سامانه آزمون دهند.

 

۳- آزمون پایانی اد ۳ به تاریخ ۱۹ اردیبهشت موکول میشود و به صورت کتبی و حضوری و با رعایت الزامات بهداشتی و چینش صندلی ها در فواصل ایمن، برگزار می‌شود و همچنین درصورت تمایل، زبان آموزان مربوطه می توانند بدون پرداخت شهریه، در کلاسهای ترم بهار به صورت مستمع آزاد شرکت کنند و آزمون مورخ ۱۲ تیرماه (پایان ترم بهار) را انتخاب کنند.

 

۴- تمامی آزمونهای کتبی دوره‌های غیر انگلیسی (اعم از فرانسه، عربی، آلمانی، روسی، اسپانیایی و ایتالیایی) و دوره‌های مکالمه انگلیسی(اکت) و دوره‌های ویژه نظیر آمادگی آیلتس و تافل، مربوط به ترم زمستان، برگزار نمیشود و نمره کلاسی این عزیزان به عنوان نمره نهایی قلمداد میشود.

 

۵- امیدوار است تدابیر اتخاذ شده مشکلات پیش رو را رفع کند و درصورت لزوم به اخذ تصمیمات جدید، اطلاعیه های مربوطه از طریق سایت، صفحه اینستاگرام و کانال پیام رسانهای اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.
                                                                                                                                   کانون زبان ایران

۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹
تعداد بازدید : ۴۲,۴۱۷
ایلیا صادق زاده
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
5

باسلام،ممنون از زحمات شما لطفا با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی بسیار بالا برگزار گردد

رضایی
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0

با سلام ،درصورتی که به دلیل کرونا وعدم اطلاع رسانی مرکز کانون زبان از امتحان جا مانده باشیم تکلیف چیست؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...