آزمون کتبی ترم زمستان سطح Advanced 3 در 2 تاریخ برگزار خواهد شد

آزمون کتبی ترم زمستان سطح Advanced 3 در 2 تاریخ برگزار خواهد شد
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون کتبی ترم زمستان سطح Advanced 3 به صورت اختیاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه و یا همراه با زبان آموزان ترم بهار این سطح در ۱۹ تیرماه خبر داد و گفت: برگزاری این آزمون در ۱۹ اردیبهشت ماه منوط به مجوز ستادهای مدیریت بیماری استانهاست ولی تا به امروز، ضمن تعهد کانون زبان به رعایت فاصله فیزیکی لازم برای پیشگیری اشاعه، مخالفتی اعلام نشده است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، اسلامی در خصوص برگزاری این آزمون به صورت کتبی گفت: از آن جایی که سطح Advanced 3 آخرین مرحله زبان آموزی در کانون زبان است و به نوعی کنکور زبان تلقی می شود و همچنین به افرادی که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرکی معتبر اعطا می گردد و در فرایند جذب مدرس در این مجموعه آموزشی تاثیر گذار است و علاوه بر همه این ها لازم است تا در این سطح مهارت شنیداری و گفتاری شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار گیرد، ضروری است تا آزمون به صورت کتبی و با دستورالعمل خاص برگزار شود.
وی افزود: این امکان برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است تا در صورت تمایل در آزمون کتبی که در 19 اردیبهشت ماه با رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود، شرکت نمایند، در غیر این صورت این عزیزان می توانند به صورت رایگان از کلاس های ترم بهار سطح Advanced 3 استفاده نموده و در آزمون کتبی این سطح که برای زبان آموزان ترم بهار در 19 تیرماه برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۱۰,۸۸۳
یاسین
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0

آیا می توان بدون شرکت در کلاس های ترم بهار در آزمون ۱۹ تیر آزمون دهند.

Kimia
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0

با سلام میشه این امکان رو در اختیار بچه های اد ۳ بزارید که اگر ۱۹ اردیبهشت امتحان دادند تیر هم بتونن امتحان بدن؟

علی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0

اگه بخوایم تیر ماه امتحان بدیم کلاسا اجباریه؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...