فاضل نظری با صدور حکم‌های جدید منصوب کرد؛

مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع؛ آزادی‌وفا مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری

مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع؛ آزادی‌وفا مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی مهدی مشفق را به‌ عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری منصوب کرد.

به نقل  از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، فاضل نظری در این حکم تاکید کرده است که نقش این معاونت در پیشبرد اهداف کانون در حوزه‌های فرهنگی و هنری و استمرار موفقیت و تعالی داشته‌های این مجموعه ممتاز و حائز اهمیت ویژه‌ای است.

او در ادامه از معاون جدید کانون خواسته است با رویکردی نظام‌مند به مجموعه فعالیت‌های کانون و از رهگذر بهینه‌سازی فرایندها و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت حسن اجرای قوانین و مقررات و فراهم آوردن زمینه مشارکت موثر و ایجاد و تقویت انگیزش همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی در جهت افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های موثری بردارد.

فاضل نظری در ادامه این حکم با تاکید بر اهمیت رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی دقیق‌تر و بازنگری در کیفیت و کمیت برون‌سپاری فعالیت‌ها، تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با تاکید بر مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر به ویژه در شرایط پیش رو را از اقتضائات این مسئولیت برشمرده است.

مهدی مشفق معاون جدید توسعه و مدیریت منابع کانون دارای دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبائی و مولف و مترجم کتاب‌های مبانی مدیریت استراتژیک و مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی است و پیش از این معاون اداری مالی کانون زبان ایران بود.

او که با این حکم جایگزین امیرحسین آزادی‌وفا شده است، همچنین مسئولیت‌هایی مانند معاونت دانشجویی و فرهنگی و مدیرکلی طرح و برنامه دانشگاه امام صادق (ع) را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش مدیرعامل کانون در حکم دیگری امیرحسین آزادی‌وفا را به سمت مشاور مدیرعامل کانون منصوب و اظهار امیدواری کرد تجارب گران‌سنگ و مسئولیت‌های پیشین، همچنین آشنایی وی با اهداف، وظایف، کارکردها و پیکره سازمانی کانون منشاء خدمات اثربخش و حصول نتایج مثبت و قابل افتخار باشد.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۵۶
تعداد بازدید : ۳,۶۳۶
کارمند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0

جناب دکتر مشفق انتصاب شایسته شما را تبریک عرض می نمایم امیدوارم همان طور که در کانون زبان برای همه ما خاطره خوش از خودتان به جا گداشتید و مانند برادری دلسوز بودید و هستید در ذهن کارکنان کانون پرورش نیز جادوانه شوید


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...