شرایط انتقال ثبت‌نامِ شرکت‌کنندگان در آزمون DELE از اردیبهشت‌ماه به آبان‌ماه اعلام شد

شرایط انتقال ثبت‌نامِ شرکت‌کنندگان در آزمون DELE از اردیبهشت‌ماه به آبان‌ماه اعلام شد
برگزاری آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE درماه می (اردیبهشت 99) با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، لغو و به دورۀ بعد در ماه نوامبر (آبان 99) منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، داوطلبان گرامی لازم است از سه گزینه زیر یکی را انتخاب کرده و تا   تاریخ 20 اردیبهشت 99 به آدرس  Spanish.ili34@gmail.comارسال نمایند.

گزینه 1: مایل به انتقال از آزمون ماه می (اردیبهشت ماه) به ماه نوامبر (آبان ماه) هستم.

گزینه 2: مایل به انصراف از آزمون هستم و درخواست برگشت شهریه را دارم.

*  توجه: هزینۀ ثبت‌نام داوطلبانی که تصمیم به انصراف از آزمون را دارند به آنها عودت داده خواهد شد (شماره شبا، نام بانک و نام صاحب حساب را ایمیل نمایید).

گزینه 3: مایل به تغییر سطح و انتقال از آزمون ماه می (اردیبهشت ماه) به ماه نوامبر (آبان ماه) هستم.

* توجه: داوطلبانی که مایل به تغییر سطح هستند باید در ایمیل اعلام نمایند که می‌خواهند این تغییر را از چه سطحی به چه سطحی انجام دهند تا نحوه پرداخت و مبلغ مابه‌التفاوت متعاقبا به ایشان اعلام گردد.

گفتنی است، در صورت عدم ارسال به موقع ایمیل و تعیین تکلیف وضعیت آزمون، ثبت‌نام افراد باطل تلقی شده و شهریه واریزی بازگردانده نخواهد شد؛ در این صورت کانون زبان ایران هیچ مسؤلیتی را در این خصوص به عهده نخواهد داشت.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۴,۳۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...