«مرکز ارتباط و پشتیبانی» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

«مرکز ارتباط و پشتیبانی» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد
مهدی شرافتی نژاد، مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی کانون زبان ایران از راه اندازی «مرکز ارتباط و پشتیبانی» در این مجموعه آموزشی خبر داد و افزود: زبان آموزان و مدرسان کانون زبان از این پس برای پیگیری مشکلات آموزشی، فنی و همچنین ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود می‌توانند به صورت متمرکز، با «مرکز ارتباط و پشتیبانی» کانون زبان ایران با شماره تلفن 91070008-021 تماس حاصل نمایند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: به منظور تکریم مخاطبان و تسهیل پیگیری امور ایشان، کارشناسان پشتیبانی این مرکز در روزهای کاری از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی مخاطبان خواهند بود و در ساعات غیرکاری از طریق پیام‌گیر، موارد ثبت و بررسی خواهد شد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶
تعداد بازدید : ۲۳,۷۷۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

logo

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های آن غالباً در مراکز وابسته برگزار می‌گردید که اولین مرکز آموزشی مستقل با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دهه‌ 1330 در چهارراه جمهوری راه‌اندازی شد