کانون زبان استان فارس برگزار می‌کند:

وبینار «چگونه خود را برای تدریس آنلاین آماده کنیم؟»

وبینار «چگونه خود را برای تدریس آنلاین آماده کنیم؟»
کانون زبان استان فارس همسو با رویکرد جدید کانون زبان ایران در برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین، اقدام به برگزاری سلسه رویدادهای علمی – کاربردی (در قالب وبینار) با محوریت تقویت و ارتقا دانش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای مدرسان این استان نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس در این خصوص عنوان کرد: پیشامد اخیر سبب شده است تا کانون زبان ایران مانند سایر مجموعه‌های آموزش عالی و عمومی اقدام به برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین نماید که در این بین تسلط هرچه بیشتر مدرسان کانون بر مولفه‌های اثرگذار در روند برگزاری کلاس‌های آنلاین در کنار زیرساخت و پشتیبانی فنی مناسب می‌تواند به افزایش رضایتمندی در میان زبان‌آموزان بدل شود.

وی افزود: کانون زبان استان فارس با مغتنم شمردن فرصت اخیر و بهره‌مندی از ظرفیت غنی مدرسان و همکاران مجرب کانون و با هماهنگی معاونت محترم پژوهشی در تدارک ویبنارهای متنوع آموزشی با هدف مهارت‌افزایی آموزشی در میان مدرسان است.

گفتنی است، در وبینار «چگونه خود را برای تدریس آنلاین آماده کنیم؟» که به صورت رایگان برای مدرسان کانون زبان استان فارس برگزار می‌شود به زبانی ساده و غیرتخصصی به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اطمینان از کیفیت اتصال به اینترنت، برطرف نمودن برخی از خطاهای سیستمی و سخت‌افزاری، آماده‌سازی رایانه برای برگزاری کلاس آنلاین، رعایت موارد امنیت سایبری، نحوه تبدیل فایل‌ها و سایر موارد مورد نیاز برای کاربران پرداخته خواهد شد.

شایان ذکر است، این وبینار با حمایت معنوی پایگاه اطلاعات علمی و استنادی سیویلیکا ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه یکم خرداد ماه از طریق پرتال ای-سمینار برگزار خواهد شد.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۹۴۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...