مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان از کانون زبان این استان بازدید کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان از کانون زبان این استان بازدید کرد
بهناز ضرابی‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان از کانون زبان این استان بازدید و با سرپرست و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار رضا صابونچی، سرپرست کانون زبان استان همدان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون زبان از 6 خرداد ماه عنوان کرد: کانون زبان ایران با قدمتی 90 ساله در همۀ شرایط به دنبال خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مخاطبان خود است.

وی همچنین اظهار داشت: با راه‌اندازی شعبه آنلاین کانون زبان ایران همه متقاضیان در سایر زبان‌های خارجی می‌توانند بدون نگرانی و با آسودگی خیال از خدمات غیر حضوری این مجموعه استفاده و فرآیند آموزش را به درستی و با کیفیت بالا تجربه کنند.

ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های بی وقفه پرسنل اداری این مرکز آموزشی و همچنین با حمایت‌های بی‌شائبه مدیران گرانقدر کانون زبان، اهداف این خانوادۀ محبوب آموزشی به ثمر نشسته و نتیجه بسیار مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

ضرابی‌زاده نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران کانون زبان، آن‌ها را همکاران صدیق و تلاش‌گر مجموعۀ کانون خطاب و ابراز امیدواری کرد که بتواند نسبت به مرتفع کردن درخواست‌ها و مسائل کانون زبان تلاش نماید.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان همدان دارای یک مرکز آموزشی در میدان بعثت، بلوار فاطمیه است که در آن زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود؛ برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۲۴۷۴۰۰ (۰۸۱) تماس حاصل نمایید.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۵۱۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...