از سرگیری برگزاری آزمون بین‌المللی TOEFL iBT در کانون زبان ایران

از سرگیری برگزاری آزمون بین‌المللی TOEFL iBT در کانون زبان ایران
هانیه تقدسی، مسئول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزش کانون زبان ایران از برگزاری مجدد آزمون بین‌المللی TOEFL iBT در این مجموعۀ آموزشی با کسب مجوز از ستاد کرونا و تایید سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه 10 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدسی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا در مقطعی این آزمون برگزار نشود، اما بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون TOEFL از تاریخ ذکر شده برگزار خواهد شد و داوطلبان عزیز می‌توانند فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ایشان افزود: داوطلبان لازم است جهت شرکت در این آزمون در مرکز آزمون‌های شهرک غرب کانون زبان ایران در سایت www.ets.org/toefl کانون زبان را که یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز در برگزاری آزمون تافل است، به عنوان مرکز آزمون خود انتخاب کنند.

ایشان همچنین خاطر نشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند برگزاری این آزمون می‌توانید با شماره تلفن 88492195 تماس حاصل نمایید.

۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۴۶۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...