برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون زبان در ۲ سامانه مجزا

برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون زبان در ۲ سامانه مجزا
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری کلاس‌های آنلاین این مجموعۀ آموزشی در ۲ سامانۀ مجزا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، اسلامی عنوان کرد: کلاس‌های آنلاین زبان‌آموزان عزیز گروه‌های سنی جوان و بزرگسال و گروه‌های غیرانگلیسی در سامانه eili.ir و همچنین برای زبان‌آموزان عزیز گروه‌های کودک و نوجوان در سامانه e-ili.ir برگزار می‌شود.

وی افزود: جلساتی که در این هفته به هر دلیلی برگزار نشده‌اند، در طول ترم به صورت جبرانی برگزار خواهند شد؛ اختلالات و مسائل سامانه‌ها برطرف شده است و انشاالله تا پایان این هفته به کیفیت مطلوب و پایداری بالا خواهند رسید و از هفته آینده کلاس‌ها و سیلابس‌ها به صورت جدی برگزار و تدریس خواهند شد.

ایشان خاطر نشان کرد: کلاس‌های آنلاین در سامانه‌های مذکور در حال برگزاری است و زبان آموزان و مدرسان گرامی در صورت مواجهه با مشکلات آموزشی، فنی و همچنین برای ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود می‌توانند با «مرکز ارتباط و پشتیبانی» کانون زبان با شماره تلفن 91070008-021 تماس حاصل نمایند.

۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۱۳۳,۲۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...