آزمون TOEFL iBT در مرکز آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد

آزمون  TOEFL iBT در مرکز آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد
آزمون TOEFL iBT در مرکز آزمون‌های بین‌المللی مرکز آموزشی شهرک غرب با کسب مجوز از ستاد کرونا و تایید سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امروز، شنبه 10 خردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، هانیه تقدسی، مسئول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزش در این خصوص عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در سرتاسر جهان سبب شد تا برگزاری این آزمون از اسفندماه به تعویق بیفتد اما خوشبختانه امروز توانستیم با کسب مجوزهای لازم اقدام به برگزاری دوباره این آزمون نماییم.

تافل 2

وی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین توجه به پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین موضوعاتی بود که برای برگزاری مجدد آزمون در شرایط فعلی به آن‌ها توجه داشتیم و خوشبختانه داوطلبان عزیز نیز نهایت همکاری را در این خصوص با ما داشتند.

ایشان ادامه داد: کابین‌هایی که برای برگزاری آزمون در این مرکز نظر گرفته شده است در فاصلۀ قابل توجهی نسبت به یکدیگر قرار دارند و شرکت‌کنندگان می‌توانند با خیالی آسوده آزمون خود را انجام دهند؛ همچنین بعد از آزمون نیز محل برگزاری و هر یک از کابین‌ها ضدعفونی خواهند شد.

تقدسی اظهار داشت: مرکز آزمون‌های بین المللی کانون زبان ایران یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز در برگزاری آزمون تافل است و داوطلبان عزیزی که تمایل به حضور در این مرکز را دارند لازم است با مراجعه به سایت www.ets.org/toefl  کانون زبان را برای شرکت در آزمون انتخاب کنند.

تافل 3

مسئول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزش کانون زبان خاطر نشان کرد: دوره بعدی آزمون TOEFL iBT  در کانون زبان در تاریخ 24 خردادماه برگزار خواهد شد و داوطلبان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند برگزاری این آزمون با شماره تلفن 88492195  تماس حاصل نمایند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۳,۶۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...