پادکست آموزشی جلسات برگزار شده کلاس‌های آنلاین ارائه شد

پادکست آموزشی جلسات برگزار شده کلاس‌های آنلاین ارائه شد
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از ارائۀ پادکست آموزشی جلسات برگزار شده کلاس‌های آنلاین در پنل کاربری زبان‌آموزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، اسلامی عنوان کرد: این پادکست‌ها برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آماده و ارائه شده تا به این ترتیب زبان‌آموزانی که به هر دلیلی در جلسات کلاس‌های آنلاین غیبت داشته‌اند از این محتواها برای جبران آموزش سیلابس‌های تدریس شده بهره ببرند.

وی افزود: در بخش‌های نوجوان و جوان و بزرگسال علاوه بر پادکست، فایل پی‌دی‌اف گرامر و همچنین در بخش‌های کودک و نوجوان تصاویر برای لغاتی که برای زبان‌آموزان مبهم است نیز وجود دارد، به بیان دیگر فایل‌های صوتی شامل هر آن‌چه که مدرس در کلاس تدریس می‌کند از قبیل مکالمه، خواندن، گرامر و لغات در قالب پادکست می باشند.

معاون آموزشی کانون زبان اظهار داشت، زبان‌آموزان برای دسترسی به این پادکست ها لازم است وارد سایت register.ili.ir شده و با کلیک بر روی گزینۀ ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کارت کلاسی، استان محل آموزش خود را انتخاب کرده و سپس با افزودن شماره زبان‌آموزی و کارت کلاسی وارد پنل کاربری خود شوند؛ در این پنل زبان‌آموزان عزیز به راحتی می‌توانند به پادکست‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

اسلامی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: همه این منابع به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا اگر نتوانستند در جلسه‌ای از کلاس حضور پیدا کنند از محتوای ارائه شده در آن جلسه بهره لازم را ببرند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۲۷,۵۵۶
امیر علی پادرگانی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0

نتیجه آزمون


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...