رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های حضوری استان اصفهان

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های حضوری استان اصفهان
مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکزی از این استان که در آن‌ها کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: برخی از کلاس‌های این استان با کسب مجوز از ستاد ملی مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت و همچنین با درخواست و رضایت زبان‌آموزان و والدین آن‌ها به صورت حضوری در حال برگزاری است و سایر کلاس‌ها بصورت آنلاین به قوت خود تا پایان ترم بهار ادامه خواهد یافت.

ایشان ادامه داد: این کلاس‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله تعداد کم نفرات در کلاس‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و... به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 15 مرکز و در شهر اصفهان دارای 8 مرکز آموزشی است. در برخی از مراکز این استان، زبان‌های غیر انگلیسی آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی، همچنین دوره‌های آمادگی تافل، مکالمه ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف  برگزار می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن 36615245 و 36612582 تماس حاصل نمایید.

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۴,۲۸۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...