انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه مسئولان جدید برخی از مراکز آموزشی استان‌های تهران و بوشهر را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در احکام مربوط به استان تهران قاسم فهیمی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی بهارستان، سمانه شهنواز را به عنوان مسئول مرکز آموزشی تهرانپارس- خواهر، کیوان بخشی‌پور را به عنوان مسئول مرکز آموزشی حکیمیه، فاطمه باقری زمان را به عنوان مسئول مرکز آموزشی حجاب و  خشایار نیک‌پی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی شهرک غرب برادر منصوب کرد.

ایشان همچنین در احکام مربوط به استان بوشهر راحله رحیم‌زاده را به عنوان مسئول مرکز آموزشی گناوه و سپیده دهقان را به عنوان مسئول مرکز آموزشی برازجان منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۰۶۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...