زمان آزمون Advanced 3 تعیین شد

زمان آزمون Advanced 3 تعیین شد
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون کتبی ترم زمستان سطح Advanced 3 همراه با زبان‌آموزان ترم بهار این سطح در تاریخ 2 مردادماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی اظهار داشت: پیش از این قرار بود این آزمون در تاریخ 19 تیرماه برگزار شود اما با توجه به تغییراتی که در تقویم آموزشی فصل بهار صورت گرفت برگزاری این آزمون به 2 مردادماه موکول شده است.

وی درباره برگزاری این آزمون به صورت کتبی افزود: سطح Advanced 3 آخرین مرحلۀ زبان‌آموزی در کانون زبان است و به نوعی کنکور زبان تلقی می‌شود و همچنین به افرادی که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرکی معتبر اعطا می‌گردد. از آنجا که این آزمون در فرایند جذب مدرس در مجموعه آموزشی تأثیرگذار است و علاوه بر همۀ اینها لازم است در این سطح مهارت شنیداری و گفتاری شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار گیرد، ضروری است آزمون به صورت کتبی برگزار شود.

معاون آموزشی کانون زبان عنوان کرد: این آزمون با رعایت کلیۀ استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا و همچنین رعایت فاصله اجتماعی بین شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

                      برگزاری آزمون کتبی سطح Advanced 3 در استان همدان

                       برگزاری آزمون کتبی سطح Advanced 3 در استان کرمان

                       برگزاری آزمون کتبی سطح Advanced 3 در استان یزد
۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۷,۳۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...