نشانی مرکز آموزشی «کودکان» استان کرمانشاه تغییر کرد

نشانی مرکز آموزشی «کودکان» استان کرمانشاه تغییر کرد
محمد حسن پاک‌گهر، مدیر کانون زبان استان کرمانشاه از تغییر آدرس مرکز آموزشی «کودکان» این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مرکز از این پس در بلوار شهید مصطفی امامی کرمانشاه، پارک معلم، مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در طبقه دوم مستقر است.
پاک‌گهر درباره فعالیت‌های این مرکز آموزشی گفت: در این مرکز، زبان انگلیسی به دختران و پسران گروه‌های سنی کودک و همچنین پسران گروه سنی نوجوان آموزش داده می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و پنج شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۳۸۲۵۶۵۵۳-۰۸۳ تماس گرفته و یا به آدرس جدید مرکز مراجعه کنند.
کانون زبان ایران در استان کرمانشاه دارای هشت مرکز آموزشی (هفت مرکز در شهر کرمانشاه و یک مرکز در شهر هرسین) است. در مراکز آموزشی این استان زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی و فرانسه به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای تماس با دفتر مدیریت این استان می‌توانید با شماره تلفن ۳۴۲۹۰۳۷۳ (۰۸۳) تماس بگیرید.
۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
تعداد بازدید : ۳,۲۰۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...