مدرسان خراسان جنوبی از تجربه کلاس‌های آنلاین گفتند

مدرسان خراسان جنوبی از تجربه کلاس‌های آنلاین گفتند
مدرسان کانون زبان استان خراسان جنوبی در نشست دوره‌ای با طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان این استان، از تجربه برگزاری کلاس‌های آنلاین در کانون گفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست، مدرسان فعال در ترم بهار و مدرسانی که در ترم بهار قطع موقت همکاری داشتند و همچنین پشتیبان‌های فنی آموزش آنلاین استان شرکت داشتند و درباره برگزاری کلاس‌ها در بسترAdobe Connect، نحوۀ برگزاری کلاس‌ها در ترم تابستان، حداقل و حداکثر زبان‌آموزان در کلاس و تعداد جلسات آموزشی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

خراسان جنوبی
در ادامه این نشست، بهترین کلاس‌های آنلاین برگزار شده در ترم بهار معرفی شد و از مدرسانی که همکاری مثبت در اجرای این کلاس‌ها داشتند قدردانی شد.
در پایان، دلاوریان از مدرسان استان خواست در تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاش برای جذب حداکثری زبان‌آموز در ترم تابستان تمام تلاش خود را به کار گیرند.
کانون زبان ایران در هر کدام از شهرهای بیرجند، قائن، طبس و سرایان این استان دارای یک مرکز آموزشی است.
دفتر مدیریت کانون زبان استان در بیرجند، خیابان امام موسی صدر غربی، حاشیه میدان امام سجاد(ع) واقع شده و شماره‌های تماس با این مرکز ۳۲۴۳۴۱۴۲---۳۲۴۳۴۵۲۰ ۰ (۰۵۶) است.

۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۴۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...