ایده‌های ترمِ تابستان مطلوب در بوشهر بررسی شد

ایده‌های ترمِ تابستان مطلوب در بوشهر بررسی شد
در جلسه‌ای با حضور امید بهادری، مدیر کانون زبان استان بوشهر و مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی این استان ایده‌های برگزاری ترم تابستان مطلوب مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بهادری در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مسئولان وکارکنان مراکز در خصوص پشتیبانی و عملکرد خوب کلاس‌های آنلاین تشکر و قدردانی و بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع تاکید کرد.

وی عنوان کرد: زبان‌آموزان یکی از سرمایه‌های اصلی کانون زبان ایران هستند و همراهی این عزیزان و رضایت والدین آن‌ها باید مورد توجه مسئولان مراکز آموزشی قرار گیرد.

مدیر کانون زبان استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی دقیقِ مدرسان برای این‌که بتوانند نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند و همچنین فراهم آوردن شرایط برای استفادۀ بهینه زبان‌آموزان از کلاس‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کانون زبان ایران در شهر بوشهر دارای سه مرکز و در شهرهای برازجان، جم و گناوه هر کدام دارای یک مرکز برای آموزش به زبان‌آموزان است؛ برای تماس با دفتر مدیریت این استان می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۲۶۶۳۹ (۰۷۷) تماس بگیرید.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...