با حضور رییس کانون زبان ایران؛

شعبه آنلاین کانون زبان استان فارس آغاز به کار کرد

شعبه آنلاین کانون زبان استان فارس آغاز به کار کرد
در نشستی مجازی با حضور دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان، شعبۀ آنلاین کانون زبان در این استان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه، دکتر مومنی با اشاره به نقش پررنگ و حیاتی مسئولان مراکز درخصوص اقناع و پاسخگویی مناسب به زبان‌آموزان و رفع دغدغه والدین آنان، بر ضرورت ارتقای دانش نرم‌افزاری همکاران در مراکز آموزشی تأکید و بیان کرد: بی‌گمان اهمیت پاسخگویی صبورانه و رفع نیازهای آموزشی و کاربری زبان‌آموزان در تجربه جدید برگزاری کلاس‌های کانون زبان، اصلی ضروری است که به افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان و مخاطبان کانون منجر خواهد شد؛ بایستی این مهم به عنوان رکن اساسی در انتقال مطالب به زبان‌‌آموزان، مد نظر مسئولان محترم  شعب کانون قرار بگیرد.
دکتر مومنی درباره خدمات نوین آموزشی کانون زبان افزود: این مجموعۀ آموزشی از همان ابتدا با رصد دقیق شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و مطالبات آموزشی زبان‌آموزان، با اتکا به ظرفیت و توان بخش‌های فنی و آموزشی تلاش داشته، علی‌رغم محدودیت‌های زمانی و زیرساختی، اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین کند تا آموزش و یادگیری زبان‌آموزان با وقفه مواجه نشود.
رییس کانون زبان ایران در ادامه با تقدیر از اقدامات مناسب تیم فنی و پشتیبانی استان فارس، بر تقویت و آموزش هرچه بیشتر و شایسته‌تر تمامی کارکنان، مدرسان و زبان‌‎آموزان تأکید کرد.
در پایان این نشست، سرپرست کانون زبان استان فارس، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران استانی، از آغاز به کار رسمی شعبه آنلاین استان خبر داد و افزود: در ترم آتی، کلاس‌های آنلاین استان فارس توسط تیمی ده نفره از کارشناسان خبرۀ حوزه فناوری اطلاعات، به صورت منسجم پشتیبانی خواهند شد تا مشکلات کاربری و آموزشی زبان‌آموزان با سرعت بیشتری مرتفع شود. همچنین از هفته اینده وبینارهای آموزشی نرم‌افزار ادوبی کانکت به صورت کشوری ویژه همکاران کانونی برگزار خواهد شد تا با ارتقای دانش و مهارت نرم‌افزاری همکاران، شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر و تدریس روان مدرسان عزیز باشیم.
لازم به ذکر است، هم اکنون استان فارس با 34 مرکز فعال، دومین استان از نظر تعداد مراکز و زبان‌آموزان در کشور محسوب می‌شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۳۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...