برگزاری دوره توجیهی آنلاین برای مدرسان دوره‌های آمادگی آیلتس

برگزاری دوره توجیهی آنلاین  برای مدرسان دوره‌های آمادگی آیلتس
بخش آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران از برگزاری دوره توجیهی آنلاین برای مدرسان دوره‌های آمادگی آیلتس در سامانهLMS این مجموعۀ آموزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره در راستای کاهش تردد حضوری و به منظور حفظ سلامت مدرسان و مقابله با شیوع ویروس کرونا با همکاری کارشناسان این بخش و همچنین مدرسانی از استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، همدان، بوشهر، مرکزی، آذربایجان غربی، تهران و سمنان برگزار گردید.

در این دوره‌ مدرسان با ویژگی‌های خاص آزمون آیلتس، نحوه ارزیابی مهارت‌های چهارگانه، شیوه نامه جدید برگزاری دوره‌های آیلتس و روش تدریس مربوط به آن آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان این دوره  دریافت کردند.

هدف از تشکیل دوره آیلتس ایجاد آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون بین المللی IELTS می‌باشد؛ از آنجا که در این آزمون هر چهار مهارت زبانی (Listening ,Reading ,Writing ,Speaking) مورد آزمایش قرار می‌گیرد، تاکید آموزشی دوره به فراگیری هر چهار مهارت می‌باشد. در این دوره‌ها زبان آموزان از طریق تمرین و تکرار و ارائه راهنمایی‌های لازم از سوی مدرس، مهارت‌های لازم جهت کسب امتیاز مورد نظر خود در این آزمون را فرا می‌گیرند.

این دوره شامل چهار سطح   (Pre- IELTS, IELTS 1, IELTS 2, IELTS 3) می‌باشد که به دو حالت عادی وفشرده برگزار می‌شود و همۀ مهارت‌های زبانی به طور همزمان و برنامه‌ریزی شده تدریس و تمرین می‌گردد. در این دوره‌ از محتوای به روز و معتبر بین المللی، متناسب با محتوای آزمون و اهداف و نیازهای مخاطبان و جزوات کمک آموزشی جهت آموزش و تمرین استفاده می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آمادگی آیلتس کانون زبان ایران می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۳۲۱۲۳۶ تماس بگیرید.
۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۳۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...