هدف از راه‌اندازی «مرکز ارتباط و پشتیبانی» تکریم مخاطبان کانون زبان است

هدف از راه‌اندازی «مرکز ارتباط و پشتیبانی» تکریم مخاطبان کانون زبان است
مهدی شرافتی‌نژاد، مسئول دفتر توسعه و نوآوری کانون زبان ایران، راه‌اندازی مرکز ارتباط و پشتیبانی در این مجموعۀ آموزشی را در راستای تکریم مخاطبان، تسریع رسیدگی به امور ایشان و وحدت رویه در پاسخگویی به موارد مطرح شده از سوی زبان‌آموزان کانون زبان، عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی درباره فرایند رسیدگی به مشکلات در این سامانه گفت: بعضی از مشکلات توسط کارشناسان پشتیبانی قابل حل هستند و با راهنمایی آن‌ها مرتفع می‌شوند که بلافاصله رسیدگی و برطرف خواهند شد؛ اما برخی موارد که نیاز به ارجاع یا استعلام از بخش‌های دیگر دارند در این سامانه ثبت می‌شوند و پس از ارجاع به بخش مربوطه و تا حصول نتیجه توسط همکاران پیگیری می‌شوند.
شرافتی‌نژاد، مرکز آموزشی، تیم پشتیبانی فنی استان، ادمین سامانه‌های آموزش آنلاین و مدیریت فناوری و مرکز ارتباط و پشتیبانی کانون زبان را چهار بخش رسیدگی به مشکلات کلاس‌های آنلاین عنوان کرد و افزود: در مرکز آموزشی دریافت و ثبت دقیق مشکلات و پاسخگویی تا حد رفع ابهامات و راهنمایی‌های اولیه برای ایجاد آگاهی در کاربر صورت می‌گیرد و سپس اشکالات فنی و نیازمند توضیحات یا پیگیری خاص به تیم پشتیبانی فنی ارجاع داده می‌شود. در این مرحله تیم پشتیبانی فنی استان پس از دریافت، ثبت و برطرف‌سازی مشکلات ارجاعی مخاطبان را تا حصول نتیجه مطلوب راهنمایی می‌کند. تهیه گزارش مدون روزانه از موارد ارجاعی و ارسال به مدیریت فناوری و مرکز ارتباط و پشتیبانی جهت تجمیع و تسلط بر وضعیت سامانه از دیگر فعالیت‌های تیم پشتیبانی فنی استان است.
مسئول دفتر توسعه و نوآوری کانون زبان ادامه داد: در مرحله سوم این فرایند، موارد دسته‌بندی شده شامل مشکلات ساختاری سامانه، ایرادات کلی و فرآیندهای فناورانه داخلی که مستلزم ارجاع به ادمین سامانه‌ها و یا مدیریت فناوری کانون زبان هستند از طرف مرکز ارتباط و پشتیبانی ارجاع و پیگیری خواهند شد و در مرحلۀ آخر مسائلی که در تیم پشتیبانی فنی استان قابل رفع نبوده و نیاز به پیگیری توسط ادمین سامانه‌های جوان و بزرگسال، کودک و نوجوان دارد توسط مرکز ارتباط و پشتیبانی دریافت و پیگیری خواهد شد.
شرافتی خاطرنشان کرد: مرکز ارتباط و پشتیبانی به طور موازی کانال‌های ارتباطی جاری با مخاطبان، مدرسان و کارکنان را طبق روال از ورودی تا مرحله پایانی حفظ خواهد نمود.
وی اظهار داشت: مرکز ارتباط و پشتیبانی کانون زبان ایران با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۸ آماده پاسخگویی به مخاطبان عزیز این مجموعۀ آموزشی است.
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۶۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...