مدیر جدید بخش «آموزش‌های ویژه» کانون زبان ایران منصوب شد

مدیر جدید بخش «آموزش‌های ویژه» کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر مهدی شرافتی‌نژاد را به عنوان مدیر جدید بخش «آموزش های ویژه» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم بر پشتکار، جدیت، خلاقیت و سابقۀ شرافتی‌نژاد تاکید کرده و در بخشی از آن آورده است: « امید است با بهره‌گیری از حسن شهرت و خوشنامی کانون زبان ایران و ظرفیت والای این مجموعه برای توسعه هرچه بیشتر متقاضیان خدمات آموزشی ویژه آن در شناسایی و گسترش مخاطبان، توسعه مشارکت‌های آموزشی و به کارگیری نوآوری‌های آموزشی به خصوص در بستر مجازی و آنلاین، کانون زبان ایران را در دستیابی به این امور مهم بیش از پیش یاری بخشید.»

رییس کانون زبان همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های محمد شاهین تقدمی، سرپرست پیشین بخش آموزش‌های ویژه که از سال 1393 با این مجموعه همکاری داشت، قدردانی کرد.

شرافتی‌نژاد دانش آموختۀ رشتۀ مدیریت آموزشی در مقطع دکتری است. وی از سال 1387 همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس و کارشناس تعیین سطح و بازدید آغاز کرده و از سال 98 به عنوان مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی در این مجموعه مشغول به فعالیت بوده است. در سوابق کاری ایشان خبرنگار و دبیر سرویس ترجمۀ خبر در سازمان صداوسیما، مشاور رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مدیر جذب، آموزش و توسعه نیروی انسانی همراه اول (جیرینگ) به چشم می‌خورد. وی همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه را نیز دارد.

انتصاب مدیر بخش آموزش های ویژه 2
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۹۵۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...