مدیر کانون زبان یزد:

ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای همگان با آموزش‌های آنلاین

ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای همگان با آموزش‌های آنلاین
اولین نشست مجازی مدرسان بخش بزرگسال استان یزد با حضور رضا خادم، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مدرسان، مسئولان مراکز و کارکنان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست مجازی خادم ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای همگان در استان اعم از مناطق دوردست و مناطقی که شعبه کانون زبان در آنها وجود ندارد را از مزیت‌های آموزش‌های آنلاین کانون زبان ایران دانست.

وی در این جلسه تجربۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین را در کانون زبان تجربه‌ای نو و موفق دانست و از گسترش فعالیت‌های کانون زبان در این عرصه خبر داد.

خادم ضمن اعلام برگزاری کلاس آنلاین درترم تابستان 99 عنوان کرد: در صورت فروکش کردن بیماری کرونا، با اخد مجوزهای لازم نسبت به برگزاری دوره‌های حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز اقدام خواهد شد.

مدیر کانون زبان استان یزد گفت: کانون زبان ایران با فعال نگه‌داشتن فرایندهای آموزشی خود در شرایطی که بیماری کرونا خیلی از شهرهای کشور را دامن‌گیر کرده است، زمینۀ مساعدی را برای آموزش به مخاطبان فراهم ساخته است.

وی همچنین تهیه فایل‌های کمک آموزشی و پادکست‌های آموزشی را در ارتقاء کیفیت آموزشی کانون و تکریم مخاطبان تاثیرگذار دانست.

خادم در پایان جلسه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مدرسان و همکاران مجموعه استان، آن‌ها را در کسب این موفقیت شریک دانست.

۴ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۲۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...