آموزش آنلاین با معتبرترین مدارک بین‌المللی در قدیمی‌ترین مؤسسه زبان

آموزش آنلاین با معتبرترین مدارک بین‌المللی در قدیمی‌ترین مؤسسه زبان

اهمیت آموختن زبانی غیر از زبان مادری در دنیای امروز بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ از گسترش توانایی‌های مغزی گرفته تا وسیع‌تر شدن گستره دید و اندیشه انسان، ارتباط کلامی با مردمان دیگر کشورها و آشنایی با فرهنگ ملل، بهره‌گیری کاراتر و اثربخش‌تر از محیط اینترنت، افزایش شانس یافتن موقعیت شغلی بهتر در شرکت‌های بین‌المللی داخلی و خارجی و همچنین امکان تحصیل در دانشگاه‌های درجه یک.

لازمه رسیدن به همه این‌ امتیاز‌ها، آموختن زبان‌های پرکاربرد بین‌المللی نظیر انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی است. فکر کردن به هر یک از این زبان‌ها، رویاها و دنیاهای متنوع‌تری را در ذهن هر فردی پدیدار خواهد کرد. کانون زبان ایران، قدیمی‌ترین و بنام‌ترین مؤسسه آموزش زبان در منطقه خاورمیانه (اینجا)، با بیش از ۲۹۰ شعبه در سطح کشور و بیش از ۳۵۰۰ مدرس مجرب، خلاق و نوآور، دارای مدارک ملی و بین‌المللی در حیطه آموزش زبان میزبان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زبان‌آموز در سال است.

مزیت رقابتی ما در آموزش زبان، سواد زبانی در میان زبان‌آموزان کانون است و موفقیت آنها در آزمون‌های دانشگاهی (قبولی 14 نفر از زبان‌آموزان کانون در میان 30 رتبه نخست)، ملی، بین‌المللی و همچنین حضور آنها در مؤسسات دیگر به‌عنوان مدرس نشان‌دهنده این موضوع است. زبان خارجی در میان زبان‌آموزان ما جزئی از زندگی خواهد بود و صدالبته یک لذت تمام‌عیار.

نگاهی اجمالی به مؤسسات مختلف در سطح کشور که به آموزش زبان‌های انگلیسی و دیگر زبان‌ها می‌پردازند نشان می‌دهد کانون زبان همواره سعی داشته باکیفیت‌ترین آموزش را با کمترین هزینه در اختیار مخاطبان خود قرار داده و توجه به سبد درآمدی مخاطبان خود را به‌عنوان ارزش، همیشه در نظر داشته باشد

از دیگر دلایل موفقیت، کارایی و اثربخشی کانون زبان حضور مدرسان با دانش، توانا، با تجربه و در عین حال باانگیزه و به‌روز است که در فرآیندی چند مرحله‌ای جذب و آموزش داده می‌شوند و بهترین‌ها در کشور هستند که همواره محیطی دلپذیر و جذاب را برای زبان‌آموزان فراهم آورده‌اند.

همه مدرسان در تلاش هستند در محیطی تعاملی، فرصت صحبت کردن و دریافت بازخورد مناسب را برای زبان‌آموزان ایجاد نمایند. متدلوژی و سیلابس هماهنگ در سطح کشور این امکان را برای همه زبان‌آموزان کانون فراهم می‌کند که به‌صورت مهمان در شعب متعدد کانون در شهرهای مختلف، کیفیتی بالا را در محیط آموزش تجربه نمایند.

یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی کانون در عرضه زبان‌آموزی در کشور، سرمایه‌گذاری روی زبان‌های رایج غیر از زبان انگلیسی است. در عصر تجارت، تحصیل، گردشگری و اینترنت، آموختن زبان‌ سوم و ... نه‌تنها یک انتخاب بلکه یک باید است. در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر استقبال از زبان‌های عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و اخیراً ایتالیایی در کانون بوده‌ایم و این امر موجب شده است که با امید به گسترده‌تر ساختن این آموزش‌ها در کانون، به فکر ایجاد دپارتمان‌های چینی هم در آینده‌ای نزدیک باشیم. شعار ما همواره این بوده است که باید کانون زبان ایران، کانون زبان‌آموزی ایران باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در سال‌های اخیر، تلاش‌های فراوانی برای بروزرسانی محتوای آموزشی در عرصه زبان‌آموزی شده است و کانون زبان ایران هم در همه دپارتمان‌های خود سعی در ارائه روش‌های آموزش نوین کرده است و به‌زودی از کتب جدید خود در گروههای کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در دپارتمان انگلیسی رونمایی خواهد کرد.

کتاب‌های کانون زبان، تألیف خود کانون و بومی‌سازی شده بر اساس  فرهنگ و ارزش‌های ایرانی- اسلامی است که با بهره‌گیری از آخرین متدهای آموزشی روز دنیا تدوین شده‌اند. در کنار مدارک JCE و SCE در زبان انگلیسی، همچنین نمایندگی آزمون‌های معتبر بین‌المللی نظیر TOEFL (انگلیسی)، DELE/DALF (در گروه‎‌های سنی و زبانی مختلف)، DFP (مدرک معتبر اتاق بازرگانی و صنعت پاریس)، DELE  (اسپانیایی، انستیتو سروانتس)، از دیگر افتخارات ماست و به‌زودی آزمون‌های بین‌المللی ایتالیایی و روسی و آزمون‌های دانشگاه کمبریج نیز به مجموعه آزمون‌های بین‌المللی ما اضافه خواهد شد.

همگام با پیشرفت‌های فناورانه در دنیای آموزش امروز، کانون زبان ایران هم مانند همیشه، پیشگام در ارائه آموزش‌های نوین بوده است و از سال گذشته، به برگزاری آزمون‌های آنلاین روی آورده است تا هم کمکی شایان به محیط زیست و مصرف منابع طبیعی کرده باشد هم با کاهش هزینه، به توسعه آموزش‌های نوین بپردازد. در چند ماه اخیر هم با شیوع ناگهانی ویروس کرونا، و در فرصتی اندک، همه کلاس‌های خود را در محیط مجازی و به‌صورت آنلاین برگزار کرد.

به این ترتیب، این تهدید تبدیل به فرصتی شد تا با ایجاد شعب آنلاین، به آینده‌ای روشن‌تر بیندیشیم. با تجربه ترم گذشته، در ترم‌های آتی محیطی جذاب‌تر، پایاتر و راحت‌تر را برای همه زبان‌آموزان فراهم خواهیم آورد. باید قبول کرد گذار از محیط‌های آموزش سنتی به مدرن، آسیب‌های خود را دارد، اما دست در دست هم کاری خواهیم کرد تا باکیفیت‌ترین آموزش ممکن را در دسترس مخاطبان خود قرار دهیم.

۴ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵
تعداد بازدید : ۴,۶۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...