استقبال از کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران در خارج از کشور

استقبال از کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران در خارج از کشور
این موضوع را شاید شما هم دربارۀ کانون زبان شنیده باشید که می‌گویند افرادی که زبان‌آموز این مجموعۀ آموزشی بوده‌اند، حتی در چند ترم کوتاه، فراگیری زبان در موسسات و آموزشگاه‌های دیگر برایشان مطلوب نیست و روش و شیوۀ آموزش در کانون زبان به نوعی آن‌ها را پایبند به خود می‌کند.

این جریان نه تنها در بین زبان‌آموزان بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی کلاس‌های حضوری بلکه در بین زبان‌آموزان کلاس‌های آنلاین نیز صدق می‌کند، گواه این مطلب زبان‌آموزانی هستند که با وجود مهاجرت به کشورهای مختلف همچنان به دنبال شرکت در کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران هستند.

کیان زارع از زبان‌آموزان قدیمی کانون زبان است که یادگیری زبان انگلیسی را از 9 سالگی در مرکز وصال آغاز کرده است و با وجود مهاجرت به دنبال این است که زبان فرانسه را نیز از طریق آموزش‌های آنلاین کانون زبان فرا بگیرد؛ دربارۀ کانون زبان می‌گوید: تسلط به زبان انگلیسی‌ام‌ را مدیون کانون زبان هستم؛ از روش تدریس و اساتید کانون زبان بسیار راضی بودم و وقتی به خارج از ایران آمدم، به دلیل آموزش‌های مناسبی که در کانون زبان دیده بودم به زبان انگلیسی تسلط کامل داشتم، در این جا حتی کسانی که زبان اول‌شان انگلیسی بود از شنیدن صراحت زبان و لهجه من متعجب می‌شدند.

زارع ادامه می‌دهد: زمانی که من شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردم کانون زبان بهترین گزینه از لحاظ روش تدریس و بهره‌مندی از اساتید زبده، مجرب و باسواد بود؛ در مقایسه با سایر موسسات آموزشی، همیشه از روش تدریس کانون زبان راضی بودم و امیدوارم در زبان‌های دیگر به خصوص زبان فرانسه که من می‌خواهم به صورت آنلاین یاد بگیرم نیز به همین شکل باشد.

وی در خصوص شرکت در کلاس‌های آنلاین کانون زبان می‌گوید: به طور کلی این اولین باری است که برای یادگیری شیوۀ آنلاین را انتخاب کرده‌ام، همیشه کلاس‌های حضوری و رودررو را به آنلاین ترجیح داده‌ام، اما در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا، نسبت به شرکت در کلاس‌های آنلاین اشتیاق بیشتری دارم. شیوۀ آنلاین امکان شرکت در جلسات کانون زبان را برایم فراهم می‌کند و درصورتی که زمان کلاس‌ها برای من مناسب باشد حتما در کلاس‌های آنلاین بخش فرانسه شرکت می‌کنم؛ با توجه به تجربه گذشته‌ام می‌دانم که باز هم کانون زبان ایران برای آموزش یک زبان دیگر برای من بسیار مناسب است.  

ترم تابستان کانون زبان ایران از روز دوشنبه 6 مردادماه آغاز خواهد شد؛ کلاس‌های آنلاین برای همۀ گروه‌های سنی دایر خواهد بود و این امکان برای زبان‌آموزان عزیز مهیاست تا بنا به درخواست خود، در کلاس‌های حضوری نیز شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ ثبت‌نام در ترم تابستان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

۴ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۴,۴۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...